Vraag

Bh's/borsten

  • 18 October 2018
  • 10 reacties
  • 777 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo!
Ik Ben nieuw hier!

Ik had een vraag..
Ik ben net 2 maanden 12 en ik heb cup 85D..
Is dit groot? Want ik zit in de eerste en nog niemand heeft überhaupt iets..
Maar...
Is dit groot en hoe oud zijn jullie en welke
Cup hebben jullie?

10 reacties

Hey,
ik ben 16 en heb iets in de B ofzo😂.
Ik wil je wel zeggen dat jij je daar niks van moet aantrekken dat anderen nog niet iets hebben. Later als je ouder bent, zul je daar blij om zijn! Had ik dat maar hahaha
Hey,
ik ben 16 en heb cup dubbel D en soms zelf cup 80G (omdat me borsten vol met melk zitten).

Het is wel wat groot voor iemand van 12, maar misschien zit het in de familie en kan je er zelf niks aan doen. Je moet het zo zien: beter iets meer dan helemaal niks, want waarschijnlijk zijn die meiden uit je klas jaloers op dat jij al best veel hebt en zij nog niks.

Hopelijk kan je er wat mee.

Xx Britt
Iedereen heeft zo zijn groeispurt op verschillende leeftijd. Bij jou misschien wat eerder

Ik zelf ben 16 en heb geen cub een hemd is voldoende.

Groot klein medium (geen) ales is anders en ales is mooi maak je voral gene zorgen wand al die meiden uit jou klas zijn waarschijnlijk jaloers en denken dat wat hun hebben misschien te klein is👍🏻

Maak je niet druk👍🏻❤️
hee,

het is bij iedereen heel verschillend. Ik heb dit vorig jaar zelf ook gehad maar het komt omdat je wat eerder in de puberteit bent gekomen dan de rest van de meiden. je kan jou lichaam niet met iemand anders z'n lichaam vergelijken. Maak je er vooral geen zorgen over en blijf gewoon jezelf💘
ik ben 13 en ik heb 70A

ik wou dat ik B had maarja.…

.. je kan ni alles hebben
Heey !! Tuurlijk niet ! Je bent wie je bent !! En ik zou dr trots op zijn !! 😉😚
Hey
dat is helemaal niet erg je bent gewoon vroeg in je puber tijd had ik ook maar nu valt het helemaal niet meer op en ik ben er trots op

14 jaar cup 70 D
Ik ben 15 en heb C85
14 jaar 65B
Badge +1

Ik ben 12 en heb 70A ongveer

Reageer