Vraag

bh maat

  • 18 June 2020
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

Badge

heyy

ik ben een meisje van 13 word volgende maand 14. 

Ik heb cupmaat 70 c soms 70 d . Iedeeen noemt me plank als ik wijde kledij draag ,en als ik dan iets strak draag ben ik een hoer of stoef ik met men borsten…

hebben jullie mss tips om om te gaan met zo’n dingen en ik vraag me nu af of mijn cup wel goed zit voor mijn leeftijd…

xxx


1 reactie

Hoi

 

Volgens mij heb jij een prima cup voor je leeftijd. Echter erg stom dat je, wat je ook draagt, vervelende opmerkingen krijgt. Vermoedelijk zie je er gewoon knap uit, waardoor anderen uit jaloezie nare opmerkingen gaan maken. 

 

Jij mag spannende shirtjes dragen, en jij mag losse hoodies aan. Waar je je maar goed in voelt. Zegt iemand er wat vervelends van, zeg je maar iets als ‘Tjah, dit draag ik nu eenmaal graag.’ Anderen horen jouw outfits niet te bepalen. 

 

Het is vrij eigen aan tieners om hun onzekerheden te uiten in de vorm van vervelende opmerkingen naar anderen toe. Da’s jammer voor de ontvanger van die opmerkingen. Moesten de opmerkingen te ver gaan, kan je steeds naar je mentor toe. Die zou degenen die nare dingen zeggen, hier eens op kunnen aanspreken. 

 

Gr. Kenshin

Reageer