Vraag

BH maar kleine borsten

  • 5 July 2021
  • 1 reactie
  • 187 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo lieve forummers,

De titel zegt het al: ik wil een BH maar ik heb kleine borsten. Ik ben nu 15 en heb wel enigzins borsten maar dan kleine. Ze hebben wel al een duidelijke vorm. Ik droeg eerst altijd gewoon topjes omdat ik eigenlijk alleen nog maar 2  ‘verhoginkjes’ had op mn borst.  Maar nu zijn het echt al 2 ronde vormen en wil ik een BH gaan dragen. Ik heb laatst een triangel BH gevonden bij de H&M. Ze waren verkrijgbaar in kleine maten dus gaf ik het een kans. Ik had hem besteld en toen ze aankwamen had ik ze meteen gepast en geprobeerd.  Hij zat echt perfect en super comfortabel! Ik was er zo blij mee, maar er was iets wat mijn blijheid snel weer weghaalde. De BH is namelijk van katoen en er zitten geen cups of voeringen in. Het is dus gewoon puur stof. Hierdoor zie je mijn tepels erdoorheen… Er zitten ook een soort puntjes of dopjes in de BH waar je tepels horen te zitten waardoor ze nog heftiger worden geaccentueerd. Als ik een strak shirtje draag met een dunne stof zie je daar zelfs mijn tepels doorheen. Ik vind dit echt totaal niet fijn! Ik baal er zo erg van want de BH zat echt geweldig. Maar niks aan te doen. Ik ben nu dus op zoek naar een BH met een dunne voering of cup puur zodat je mijn tepels niet ziet. Het liefst heb ik een triangel BH. Ik heb heel het internet af gespeurd maar kan nergens een goede BH vinden. De cupmaat is te groot, de algemene maat is te groot, het heeft geen voering etc. Nu wilde ik dus vragen of jullie misschien tips hebben of mij kunnen helpen? Zijn er hier deskundige of mensen met ervaring aanwezig? 
Alvast super erg bedankt ik zou dat zeer waarderen!

soyeonx ♡


1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

misschien eens naar de hunkie? daar hebben ze er verstand van en kunnen ze je advies geven

Reageer