Vraag

bh dragen


  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy
Ik heb dus laatst 2 bh's gekocht en ik pas ze het is maat 70AA maar ik twijfel of ik ze wel moet dragen. (het is nu zomervakantie) Voor de vakantie had ik vrij weinig en droeg ik alleen topjes. Ik wil ze wel dragen alleen dan heb ik plotseling zoveel terwijl ik eerst weinig had want de bh's zijn padded en dat verschil merk je behoorlijk.. Moet ik ze gaan dragen ik ben bang dat anderen het raar gaan vinden dat ik plotseling iets heb want de meeste meiden dragen topjes en alleen diegene met echt grote borsten dragen bh's


Groetjes meisje van 11.5

Btw willen jullie horen hoe ik een bh vroeg/kreeg?

10 reacties

Heyy,
Je moet gewoon doen waar je jezelf het fijnst bij voelt!
De rest heeft nergens iets over te zeggen. Je wordt er waarschijnlijk alleen maar mooier van 😉
En jaa dat wil ik graag horen, dat soort verhalen vind ik altijd leuk om te horen :D
Xx
Ik droeg dus al een tijdje topjes zoals ik daarboven had gezet en toen had ik weer nieuwe nodig dus ik vroeg aan mijn moeder of ik ze mocht kopen. Ik ging alleen want mijn ouders waren aan het werk en toen heb ik stiekem bij de Zeeman 2 bh's gekocht en ik liet ze aan mijn moeder zien doe avond en ze vroeg passen ze? En ik zei ja want ze pastten en toen zei ze leuk. In het begin dacht ik dat ze het raar zou gaan vinden maar ze vond het heel normaal.


Thxx voor je rea xx
Badge
ik Ben een transgender meisje kan je me helpen meisje11, 5?
Hey,

Wat goed dat je je eerste stap hebt gemaakt tot dame worden! Het maakt helemaal niet uit of je nu wel of niet een bh draagt. (Al is het wel leuk om het uit te proberen haha) Het is natuurlijk geen probleem om ineens na de vakantie 2 bobbeltjes op je borstkas te hebben. Je wordt gewoon een grote dame! Niks mis mee dus ;p

xx Darlingyou
Badge
vraag mij ook af of ik met een van de meiden meer contact kan maken?dus niet alleen via forum
Je mag hier geen gegevens uitwisselen. Nee dus.
Hoi

Om aan het dragen van een bh te wennen, zou je kunnen beginnen met deze af en toe thuis te dragen. Als je er zelf wat aan gewend bent, kan je de bh stilaan dragen als je bv. even naar de winkel gaat. Na een tijd ben je er vast zo aan gewend, dat je er nauwelijks nog bij nadenkt.

Het is heel normaal dat de tijd nadert waarin je leeftijdsgenoten en jij een bh gaan dragen. Je bent vast niet de enige die dit spannend vindt. Ik hoop dat de bh's comfortabel zullen zitten, en dat je je er spoedig zelfzeker in zal voelen 🙂

Groetjes
Kenshin
Hey,

Ik zou zeggen doe wat je fijn vind! Het is al heel goed dat je een bh hebt gekocht! Hoe oud ben je nu? Het is waarschijnlijk heel normaal rond jou leeftijd om een bh te dragen. En anders als je niet weet wat je fijn vind, doe dan een paar dagen een bh aan.

Succes!

Groetjes,
Lise

Doe hem gewoon lekker aan! Later als je in het eerste zit heeft iedereen al een bh en dan wil je er absoluut bij horen. Dus begin er maar alvast aan! Ik zit in het 2de en heb vandaag pas 2 eerste bh’s voor mij gekocht met mijn moeder ik was op 1 na de enigste die geen bh droeg sinds het eerste maar eindelijk heb ik er nu ook 2. Maat 70 a

Hallo Anonymous :)

Idd gewoon dragen wat je het beste zit, je merkt het vanzelf wanneer je die bh nodig hebt of juist niet nodig hebt als je borsten niet veel groeien.

-Dr8gon99

Reageer