Vraag

bh

  • 27 August 2020
  • 6 reacties
  • 247 Bekeken

Badge

hoi ik ben een meisje van 13. Ik zit nu in de 2de en wil heel graag een bh. Ik voel me heel ongemakkelijk in topjes. Ze zitten niet lekker en schijnen heel erg door. Als ik een stram shirtje draag schijnt het door en zie je 2 bobbeltjes. Ik vind het zelf mooier als het wat ronder is. Maar omdat mijn borsten helemaal niet groot zijn pas ik waarschijnlijk geen bh. Ik had al aan mijn moeder gevraagd of ik een bh mag. Ze zei dat het waarschijnlijk wel te groot zou zijn. Heeft iemand tips of winkels waar ik een bh kan kopen die niet te groot is?


6 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Ik denk wel dat die er zijn. Kijk gewoon eens bij de Hema, H&M, andere winkels. Niemand staart je aan als jij tussen de kleding kijkt.

Als je het niet kunt vinden en niet durft te vragen kun je je moeder vragen om het eens te vragen.

Maar er is een simpele regel: Als iemand ergens geld mee kan verdienen is het waarschijnlijk te koop.

Dus als er meisjes zijn die een kleine bh nodig hebben en die graag willen kopen, zijn winkels gek als ze dat niet gewoon verkopen!

 

Reputatie 4
Badge +2

De zeeman heeft ook beha’s voor kleinere maten bij de onderbroeken :)

Reputatie 2
Badge +1

De takko heeft ook kleinere bh maten en de hema daar heb ik mijn eerste ook vandaan

Succed

Badge

Bij de HEMA of zeeman heb je hele kleine

 

Ik heb even heel snel op internet gekeken en kwam uit bij Boobs&Bloomers, misschien dat dit iets is. Heb niet heel aandachtig gekeken, je moet zelf maar even kijken of dit wat voor je is.

 

Groetjess

Badge

Ik had hetzelfde vroeger. Ik heb minder dan een jaar topjes gedragen omdat ik het niet lekker vind zitten. Uiteindelijk ben ik met mijn moeder naar de zeeman geweest een daar hebben we 2 goede bh's gevonden! 

Reageer