Vraag

beschamende bh aan

  • 5 July 2021
  • 3 reacties
  • 415 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi, ik had vandaag voor de eerste keer een bh aan, ik vind het veel fijner dan een topje dus ik blijf er mee doorgaan, maar mijn probleem is, ik schaam me er voor ofz, ik heb een dikke trui er over heen gedaan en als ik uit school kwam deed ik die trui uit, want ik ben bang dat kinderen uit mijn klas er opmerkingen over gaan maken, kijk een keer had een meisje voor de eerste keer ook een bh aan, en er werd helemaal tegen mij gezegd zovan : Kijk dan ze heeft een bh aan !!!!! En dan gingen ook kinderen naar haar toe om het te vragen, ze kreeg een kop als een biet, maar ik wil dat dus niet. Ik ben best wel bang want in m'n bh lijken me borsten veel groter omdat er een extra Padding in zit waardoor het nog ronder word.  En ja ik heb morgen gym en als ik die bh dan niet aan doe is je een beetje gek want mijn vriendinnen weten er wel van, en dan heb ik opeens 3x ofz kleinere borsten, maar als ik het aandoe ben ik bang voor opmerkingen en kleedkamer. Ik hoop dat iemand mij deze avond kan helpen.. want het is morgen ochtend al. Xx

 


3 reacties

Het dragen van een BH is heel normaal. Ik gok dat je in groep 8 zit, dan vinden sommigen het misschien nog wat apart, maar over 2 jaar draagt iedereen wel BH’s. Draag gewoon wat jij wil en negeer (vervelende) opmerkingen. Don’t worry! 

Badge

Beste meid,

Ik gok dat je  een leerling uit groep 7/8 bent. Als leerkracht kan ik ironisch genoeg zeggen dat je met precies dit verhaal naar je meester/juf gaat met de boodschap dat je hier mee zit. Een goede leerkracht zou dit moeten oppakken als een extra leermoment en ben benieuwd of jouw meester of juf dit ook zou doen.

Ik moet ook zeggen dat het zeker rond die leeftijd normaal is en dat je je er niet voor hoeft te schamen. Alle meiden gaan het namelijk meemaken, de een alleen wat sneller dan de ander. Maak je trouwens geen zorgen, ze weten geen van allen hoe het kan en daarom is jouw leerkracht de sleutel voor dit probleem :)

Met vriendelijke groet,

Kevin 

@MeesterKevin ik reageer even in deze topic, want er is niet zoiets als DM.

Afijn, ben je/bent u daadwerkelijk leerkracht (en dus volwassen)? Of ‘speel je/speelt u een typetje’?

Als je/u daadwerkelijk 18+ bent, overtreedt je/u forumregel 1:

1. Het forum is voor jongeren van 12 tot 18 jaar.

Dit forum is voor jongeren van 12 tot 18 jaar. Ben je tussen de 8 en 11 jaar? Dan kun je De Kindertelefoon elke dag bellen op 0800-0432, gratis en anoniem. Of kom chatten. Ben je ouder dan 18 jaar? Zoek dan een forum dat bij je leeftijdscategorie past. Als we twijfelen of je binnen de leeftijdscategorie van 12 tot 18 jaar valt dan kunnen we je identiteitsbewijs opvragen. Ontvangen wij die niet, dan kunnen we besluiten om je account te blokkeren.


Nu wil ik je/u niet per se van het forum hebben (anders had ik je/u wel gerapporteerd), want ik ben van mening dat je/u best nuttige en gepaste reacties plaatst, maar het is natuurlijk wel een beetje een probleem dat het forum eigenlijk alleen voor jongeren is.

Wellicht zou de KT een programma op kunnen zetten waarbij volwassenen onder strikte voorwaarden zich aan kunnen melden voor het forum - eventueel met een ‘toelatingsexamen’ bestaande uit het plaatsen van een X aantal ‘goede’ reacties.

Reageer