Vraag

ben niet blij met mijn uiterlijk

  • 30 June 2022
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Badge

Hoi ik zit hier al een tijdje mee ik heb het er al met mijn moeder en met mijn vriendinnen over gehad. Het hielp wel een beetje maar ik blijf er mee zitten en ik weet niet wat ik moet doen. Ik voel me dik en ik vind mezelf ook dik.. ik probeer positief te zijn over mezelf maar het lukt gwn niet. Ik vind mezelf te lelijk en te dik ik ben gwn erg onzeker. Ik weet niet zo goed hoe ik zelfverzekerder moet worden. Heeft een van jullie mss tips?


2 reacties

Badge

Heey,  Ik herken mijzelf heel erg in het gene wat jij hier schrijft. Ik vind mezelf ook lelijk enz. Daar krijg ik nu ook hulp voor. Ik weet dat het heel moeilijk is om positief te blijven. Maar blijf het proberen. Let telkens op de positieve dingen aan jezelf.  Want iedereen heeft iets moois/is mooi! Dus jij ook! Schrijf het desnoods op of vraag aan de mensen die dicht bij je staan wat ze mooi vinden aan jou. Dat helpt mij ook heel erg. En blijf er over praten met andere mensen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Weet dat je er niet alleen voor staat❤️ Je mag er wezen en uiteindelijk zal jij dat zelf ook zien.

Groetjes anoniem💕

 

Badge

Heel erg bedankt voor je reactie❤️ dit gaat denk ik wel helpen thnxx

Reageer