ben ik te dik...?

• 20 May 2012
  • 9 reacties
  • 640 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
ik ben een meisje van 13, ongeveer 1.68 lang en weeg 64 kilo. ik ben bezig met afvallen maar hoeveel moet ik dan ongeveer gaan wegen?

9 reacties

wil iemand me helpen??
Kijk op BMI wat je indeale gewicht is en wacht tot je dat bereikt/
daar zit ik al onder
blablabla niet goed
niet teveel afvallen, gewoon gezond eten en veel sporten, niet teveel snoepen en niet over gaan geven of pillen slikken ofzo, dat is het slechtste wat je kan doen.
En ik weeg zelf ook iets van 62 kilo, maar ik sport ook iets van 6x per week, en ik had net gelezen dat spieren 3x zoveel wegen als vet ;)
Kijk ook even op voedingscentrum ofzo wat je BMI is.
Succes en doe het rustig aan met afvallen xx
hoi elinelovexx

je bent nu 13 en je weegt 64 kilo. voor jou leeftijd is dat niet te zwaar. veel van die sites zeggen dan dat je overwicht hebt. maar geloof me eline voor jou lengte en leeftijd ben je goed zoals je bent. ik snap dat het voor je zelf fijner is maar ik zou niet gaan dieten of van die andere dingen doen. als je zorgt dat je niet te veel eet en dat je niet aankomt is het goed. maar met afvallen moet je wel weten wat goed is en wat niet goed. want te veel afvallen of niets eten is slecht voor je. als je je regelmatig beweegt en een beetje oplet ben je goed bezig. veel tieners hebben ook een doel van er moet 20 kilo af bv. dan he. en dat is juist niet fijn voor je zelf want dat is veelste veel voor je lichaam en kan wel heel lang duren voordat dat gebeurt. als je toch besluit aftevallen stel dan niet te hogen eisen aan je zelf oke? bijvoorbeeld morgen ga ik naar een feestje dan neem ik een beetje chips en eet ik geen taart. of mijn doel is ik wil nu proberen 2 kilo er af te krijgen. als dat goed werkt kun je proberen om iets meer aftevallen.
Heii x,

Ik woog 2 maandjes terug even veel als jij, 
Iedereen loopt te zeggen dat afvallen niet goed is op zo´n jonge leeftijd maar alsof tedik zijn goed is?

Ik doe nu elke avond 100 sit up ( lijkt veel maar wissel het af met wat anders, 50 sit ups, 1 minuutje tv kijken en weer 50 sit ups ) 
Ook ga ik bijna elke avond een half uur hardlopen, dus al 3,5 uur per week.

Dan heb je ook nog dat je moet genoeg eten bla bla bla, maar als je niks eet en veel sport val je dus dubbel zo snel af ?!

Hoop dat je wat hebt aan mijn veeels te lange bericht.

Xxx
Misschien moet je wat afvallen maar wat xxeb zegt is fout je moet wel blijven eten maar eet gewoon iets minder over sporten heeft ze het wel goed je moet veel sporten maar let er wel op dat je spieren zwaarder wegen dan vet.
hoi x.anoniempje

je bent 2 kilo te zwaar maar dat is nie heel erg

Reageer