Ben Ik onhandig?? eerlijk antwoord


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi... ik weet totaal niet van dingen waarvan ik als een idioot gedraag bij appjes sturen of ongelukjes krijg uit het niets.

Want ik snap gewoon niet als ik iets voor het laatse heb gezien in mijn kamer en ik weet het niet meer waar het light, ik word echt paniekerig en kan janken later..

Maar echt... het kan niet zo zijn ofzo of een geest ofzo mijn materiaal of iets heeft gestolen en ik zie het nooit meer terug?!?!

Ik bedoelde dat niet echt hoor maar dat het net zo lijkt of het zo is.

Want vooral bots ik tegen een deur of stoot HARD tegen aan of mijn grote of kleine teen tegen aan gebotst....

WAAROM MOET MI.J. NOU ZOIETS OVER KOMEN!!!!! Ik heb niet eens wat verkeerds gedaan waarvan ik mijn payback heb gekregen..

En gister zo dom dat ik met mijn scherpe rechthoekige hakmes effe snap wilde afspoelen omdat ik de gemberschil enzo wilde eraf te snijden enzo, en helaas tijdens dat ik snel een beetje de natte hakmes wilde droog wapperen deed ik dat met mijn linker arm... en raar wat...

Ken je waar ook een botje is van je duim... daar en wat naast de plek waarmee je duim kan bewerken enzo, daar aan de bovenkant denk ik van mijn hakmes kwam mijn duim daar tegen een (half) scherpe punt van de mes tegen aan getikt... er zat een mini gaatje erin en + een mini sneetje erop... DAT DEED ontiegelijk veel pijn en mijn wondje in mijn mond gestopt en daarna onder de kraan en snel boven een pleister knippen...

Jho.. niet normaal.... ik had DAT niet zien aankomen.. echt niet, ik zweer het je.

Maar ik snap gewoon niet WAAROM IK nou veel ongeluk(ken) (jes) krijg!?

En heeft misschien iemand enig idee Waarom ik zo onhandig ben enzo??

Als je niet weet of wilt is het erg.
Je mag ook op je gevoel gokken als je denkt hoe dat komt.

Ik ben echt vaak voor mijzelf zo onhandig.😅😐

Ja sorry voor dit.
Ik weet nooit waar ik moet doen als ik zo onhandig ben enzo.

Sorry als die lichaam en gezondheid hier niet zo goed bij past, ik kon geen goede vinden die er wel bij past.

Dit topic is gesloten

17 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hallo JadeGameSetPlay,

Oorspronkelijk was je dit topic gestart met als onderwerp 'Ben ik onhandig?' maar het gaat daar inmiddels niet meer over.
Op het moment heb je 3 topics lopen waarbij de discussie ongeveer over hetzelfde onderwerp gaat. Ik sluit daarom dit topic en nog een ander topic. Je kan de discussie verdergaan in je eerdere topic, namelijk deze:
https://forum.kindertelefoon.nl/emotionele-problemen-en-gevoelens-29/kan-ik-zijn-wie-ik-wil-zijn-paniek-aanval-39865

Zo blijft het forum overzichtelijk en houd je zelf ook meer overzicht in de reacties die je van anderen krijgt.
Met vriendelijke groet,
Marieke / De Kindertelefoon
Het kan inderdaad frustrerend zijn wanneer iemand jouw logica niet volgt. Zou het je lukken om, bij zo'n misverstand, duidelijk uit te leggen waar het volgens jou wél om gaat?

Gr. Kenshin
Ik zei gewoon dat eigelijk logies is gewoon want mijn nep pa kwam ofzo paar sec voordat mijn nrp kloote ma kwam en vroeg dat ik bijna weg moest..

TJEE!! HIJ WAS ZELF IN HET HUIS!!! EN ZIJ paar sec kwam ook en zag HEM of hoorde GEM NIET!!!! HET SCHEELDE ECHT BIJNA JIKS DAT HIJ EERST OPDUIK EN DAN ZIJ!

Wat een onverklaarbare logica is het dan...

HUN HEBBEN GEEN LOGIESE KOP ofzo!?

Dingen wat echt logies zijn kan je toch niet eens dom daarna worden ofzo?!

Ik bedoel ermee bijv. In een gesprek en je zegt al wat het gewoon om gaat en iemand luistert gewoon niet dan kiest degene zelf dat ie dom word daarna door het NIET te luisteren in een gesprek wat gewoon duidelijk erin word gezecht.
Je werd erg geagiteerd door het gedrag van je moeder. Weet je nog hoe je reageerde, toen je moeder op je zenuwen werkte? Heb je iets gezegd, heb je aangegeven dat haar gedrag je irriteerde?

Blijven zulke incidenten lang hangen thuis? Heerst er nog steeds een zekere spanning?

Gr. Kenshin
Yup, mijn nep ma en ging zo dom doen en ik zei al 2x al dat mijn nep pa al dat heeft tegen me gezecht dat ik zo ga naar een verjaardag van iemand. EN ZIJ G I NG ZEUREN OFZO EN GING DE SCHULD GEVEN DAT OFZO DAT IK AL PAAR KEER OFZO AL HEB GEZECHT DAT MIJN NEP PA GEEFT GEZECHT DTA IK ZO WEG GA!!!! ZIJ DOET ECHT MOEILIJK ZEG!!! EN ZIJ HEEFT NOOIT IN DE GATEN WAAR MIJN NEP PA GAAT EN HIJ WAS TOCH IN HET HUIS EN GING GEWOON VAN DE WOONKAMER BAAR BOVEN LOPEN EN ZE KON TOCH HOREN DAT HIJ NAAR B OIVEN GING?!?!?! IS ZE NOU DOOF OFZO?!?!?!?

Tjeeee..... zei kan echt wel problemen veroorzaken en oja, ze zei dat ik boos deed en ik zei juist niet ofzo en zei GEWOON dat hij heeft gezecht dat ik zo weg ga.. en nog zei ik tegen haar 2x ofzo..
zie... ze luisterde niet eens echt.
ZIJ slaat nergens zelf op.. Ja KOM OP ZEG!🤬🤬🤬😠😠😡😡😠😒😒😒
Zijn de spanningen hoog opgelopen?

Gr. Kenshin
Nhe,.. 😑
Heb je een fijne avond achter de rug? Heb je het gevoel dat je tot rust gekomen bent?

Gr. Kenshin
Oké... ik ga een beetje uiteten... heb aan de ander kant geen zin maar ga toch doen... helaas.
Stress en vermoeidheid kunnen ervoor zorgen dat je de neiging hebt om onhandig en vergeetachtig te zijn. Ik stel voor dat je de situatie rond de ring voor vandaag laat rusten, en dat je morgen op enkele plekjes kijkt. Momenteel lijk je geagiteerd door het niet kunnen vinden van de ring, wat de kans vergroot dat je hem niet zal kunnen vinden.

Heb je wat gepland vanavond? Het lijkt me goed om een momentje voor jezelf te nemen, en te ontspannen.

Gr. Kenshin
Ik heb een siradedoosie, maar ik snap ECHT TOTAAL niet hoe ik mijn geheugen kan kwijt raken op een rare manier.. ja... ben echt zoooo onhandig...

Ik bedoel over de sieraden gedoe, niet wat In die sieraden doosie zit. Over de kloote ring.
Een mooi juweel niet kunnen vinden is balen 😐 Je zou onder je bed kunnen kijken, tussen kussens, in het juwelenkistje, etc.

Heb je een plek waar je je juwelen in bewaart? Ze allemaal bij elkaar opbergen, kan voorkomen dat je er eentje niet meer vindt.

Gr. Kenshin
Ik leen dingen nooit uit.
Want dat doe ik nooit, want wie weet als ik werkelijk echt had uitgeleend was ie verkocht zeker.
Het ziet er kostbaar uit maar het zal niet helemaal kostbaar zijn.
Ik heb geen idee of dat diamantje wel van glas of echt diamant is.. maar dat boeit mij niet veel.
Maar ik denk helaas dat ik mijn hele kamer onderste boven moet hangen of ik die ring nog kan vinden.

Ik hoop maar dat ie nog in mijn kamer is.. anders nog een probleempje.
Je kan de zilveren ring niet meer terugvinden, wat je stress bezorgt. Weet je wanneer je de ring voor het laatst had? Heb je hem voor het douchen in een kastje in de badkamer gelegd, of heb je 'm uitgeleend? Weten je huisgenoten dat je de ring niet kan vinden? Zij zouden een oogje in het zeil kunnen houden.

Onhandigheden bezorgen je stress, die je op z'n beurt pijnlijke spieren en misselijkheid bezorgt. Niet fijn dat je daar last van hebt. Bij misselijkheid kan het helpen om je handen tot vuisten te maken. De vuist knijp je krachtig samen. Vaak wordt je misselijkheid daardoor verlicht.

Als deze klachten verergeren of je hinderen, lijkt het me verstandig om deze te bespreken met de huisarts. De huisarts kan samen met jou bekijken waarmee je geholpen zou kunnen zijn. Ook als de oorzaak van deze klachten vrij onschuldig is, kan het nuttig zijn om op zoek te gaan naar manieren om het ongemak te verzachten 🙂

Gr. Kenshin
Over die telefoon is er niks mis mee.. maar wat ik op een rare manier kwijt ben is een oude zilveren ring en die was van een vriendin van de moeder van mijn nep ma... je snapt wel wat ik ermee bedoel.

Maar ik zweer 95% dat die ring in mijn kamer rond hangt en kan niet vinden...

Ben vaak paniekerig enzo...
En vaak stress... want die zal zeker duur zijn geweest denk ik en BEN HET KWIJT DAT KLOOTE RING!

Het is ook een kostbare schat voor me bij mijn collectie.☹

Maar ik zweer ook dat ik echt veeeeel dingen niet meer weet waar ze zijn of wat dan ook..

En schiet gelijk in de stres en heb last van al mijn spieren en word ziek.. kwa misselijk enzo.. niet overgeven hoor.

Ik word erg vaak ziek op bepaalde dagen en manieren, en snap niks ervan hoe en waarom.. want ik weet door stres soms..😫😩🤢🤯😷
Maar de andere weet ik niet.
Hoi

Je hebt het gevoel dat je nu en dan onhandige dingen doet, en vraagt je af waar de oorzaak hiervan ligt. Zoals Ikblijfanoniemxx zei, kan het rondlopen met je telefoon in de hand en het overschatten van het aantal ongelukjes, ervoor zorgen dat je je hieraan kan ergeren.

Ook wanneer je niets verkeerd gedaan hebt, kan het gebeuren dat er vervelende dingen gebeuren. Misschien was je even moe, of waren je gedachten op het moment dat je een voorwerp verplaatste tijdelijk afgedwaald.

Ik ben ervan overtuigd dat je een hoop dingen goed doet. Waarschijnlijk maak je vaker een mes schoon, en verloopt dat prima. Zolang je het wondje dat je gisteren opliep goed verzorgt, hoef je je niet naar te voelen om zo'n kleine onhandigheid 🙂

Groetjes
Kenshin
Hey,
Ja je kan jezelf wel een beetje onhandig noemen. Maar ik heb het ook, en ik gebruik een maniertje wat bij mij werkt.

Als je s’avonds in je bed ligt en je hebt onhandige dingen gedaan denk dan even terug aan de dag. Dan komen natuurlijke al die onhandige dingen naar boven, maar probeer te denken aan de dingen waarmee je niks onhandigs dee. Bijvoorbeeld die ene keer dat je langs de tafel liep en niet je teen stoten, zo zijn er nog een paar voorbeelden te noemen. In het begin zou het moeilijk te vinden zijn maar speel gewoon heel de dag terug in je hoofd.
Dus; ik werd wakker, stapte uit mijn bed. Kijk daar heb je het al, bij het uit je bed stappen ging je niet door je enkel. Zo kan je heel de dag doorlopen en merk je dat het reuze mee valt.

wat ik ook had was dat ik ALLES met me telefoon in me hand deed. Ja dan is het wel logisch dat je soms een keer je hoofd stoot als je alleen naar je telefoon kijkt. Is dit het geval? Probeer m soms dan gewoon weg te leggen :)

hopelijk heb je er wat aan 😉