Vraag

Beginnende borstgroei & bh

  • 16 August 2017
  • 10 reacties
  • 848 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeyy mensjes

K begin al beetje borsten te krijgen en k draag nu ook topjes.
Maar k wilde graag een bh proberen alleen durf ik het niet te zeggen tegen mijn moeder en/of grote zus...
Iemand tips of ideeën??

10 reacties

Hee meid,
Ik snap wat je bedoelt, ik moest er namelijk zelf ook om vragen. Waarom durf je het niet? Het is je moeder en zij weet zelf ook wel dat deze vraag eraan zat te komen. Het is dus totaal niet raar.
Ik zou het gewoon vragen en het nuchter en simpel houden. Vraag het bijvoorbeeld net voordat je gaat slapen en je moeder je een kus komt geven. (Ik weet niet hoe oud je bent en of je moeder dit nog doet.) Iets van:
'Hey mam, zouden we een keer samen voor een bh kunnen kijken, want ik heb het gevoel dat ik dit nodig begin te krijgen?'
Ze gaat hier echt niet raar op reageren en is waarschijnlijk trots omdat je er zelf over begint.

Ga trouwens niet in op deze reactie hiervboven van 'little bog boss'. Je weet niet of hij is wie hij zegt dat hij is. Maar dat snap je natuurlijk zelf ook wel.

Heel veel succes!
Xoxo A
Dankjewel❤️

Ja ik ben 12 en Mn moeder dat dat soms wel nog ook al wil ik het niet maarja??

Ik ben bang dat ze me gaat uitlachen ofz als ik over een bh begin
Hoi!

Je moeder gaat je niet uitlachen. Misschien glimlacht ze wel eens, uit trots, omdat haar kleine meisje groot wordt, maar dat is niet uitlachen.

Als jullie nog eens gaan winkelen, kun je subtiel naar de bh's lopen, er eentje pakken en dan aan je moeder vragen: 'Mag ik deze proberen?'. Je moeder zal de hint dan vast begrijpen en je helpen met een goede bh uit te kiezen. Doe dit wanneer jullie veel tijd hebben en allebei ontspannen zijn, dan reageert ze vast heel lief.

Je kunt ook een sms naar je moeder sturen met daarin een linkje van een winkel in de buurt waar ze bh's verkopen die voor jou goed kunnen zijn.

Neem rustig je tijd voor het kiezen van een bh. Ga met je moeder, je zus, vriendinnen... Het handigste is om iemand mee te nemen die al een bh draagt, die persoon heeft dan al wat ervaring :)

Probeer niet stiekem een bh te kopen. Je moet een bh wassen, dus je moeder vindt ze sowiso in de wasmand.

Groetjes
x
Je moeder gaat je echt niet uitlachen hoor. Zelf draagt ze er waarschijnlijk ook een. Net als (bijna) elke vrouw :)
Wat 100divergent11 hierboven zegt, zijn ook echt goede tips! Ik hoop dat je iets aan onze ideeën hebt.
Xoxo A ❤️
Hoiiii,

Huh, waarom durf je dat niet? Je moeder en zus hebben allebij het zelfde meegemaakt dus die snappen het vast wel! Ze moesten allebij de stap zetten hun ouders te vragen om voor een Bh te kijken! Maak je geen zorgen en vraag het gewoon! Ze weten sowieso dat het eraan zit te komen
Xx
Ik heb juist het omgekeerde, ik wil nog geen bh maar mijn moeder begint er steeds over?

Ik ben trouwens 12 en heb nog bijna niks ben net een plankje
Xx
Hoi
Ik wis mijn eerste keer dat ik een bh wou.
Ik liep met mijn moeder te winkelen.
En ik zij gewoon die bh vind ik mooi.
Zo kan je het ook doen gewoon laaten zien
Je moeder snap dat wel hoor.
En je hoef er niet voor te schamen.

Gr angelv xx

.
Bedankt voor alle tips❤️

Alleen Mn zus kreeg haar bh pas op dr 15e en ik wil nu graag een bh...
misschien zegt ze van nee pas later ofz..
Hey ik ben een meisje van 13 en mijn zus kreeg ook op ongeveer op haar 15 e een bh maar 2 dagen geleden had ik het ook gevraagt. Ik vroeg aan mijn moeder of ik nog wat topjes mocht kopen en toen liet ik een bhtje zien aan haar en ik vroeg of ik het mog proberen en ze zei ja. En ik had er 4 gekocht. Suc6!
Badge
Hee ik heb het vandaag voor het eerst gevraagd naja gevraagd niet t ging zo, ik ben ook 12 jaar en heb al wat zussen die mij al een bh hadden gegeven maar ik deed ze nooit aan want dat vond ik raar, mijn zussen zeiden wel al heel vaak als we bijv. aan het shoppen waren ahh mam is dit niet leuk voor anoniem, ik zei nee dat hoef ik niet hoor (terwijl k het eigenlijk wel wou😂) nou vandaag had ik er dus gewoon een aangedaan naar school en later die middag zaten me moeder en ik ff buiten ik zat al de hele tijd in me hoofd voor te bereiden wat ik zou gaan zeggen maar ik durfde het niet, op n ent keek ze me aan en lachte ze naar me dus toen dacht ik dit is het moment, dus ik zei hee mam is je vandaag niet iets opgevallen aan mij (n beetje lacherig) ze zei nee wat dan, k zei raad maar geen topje maar een ... ze zei heel trots een bh ik zei jaa hahah toen zei ik “ ik wou gewoon een keertje kijken hoe het zat” ze zei en? Ik zei ik vind dit eigenlijk veel lekkerder zitten dan een topje dus toen zei me moeder nou dan doe je voortaan deze toch aan👍🏼 EINDE VERHAAL HAHAHA😂

Reageer