Bedplassen en ongesteld

  • 2 February 2021
  • 3 reacties
  • 349 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik plas in bed sinds ik het me kan herinneren en draag nu drynites. maar ik heb nu al een paar dagen pijn in mijn onderbuik en ik denk dat ik begin met ongesteld te worden. maar hoe moet ik dit doen want ik plas nog in bed.


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

kan ermee te maken hebben 

helaaas kan ik je niet helpen want ik ben een jongen 

 

sorry 

Ik plas in bed sinds ik het me kan herinneren en draag nu drynites. maar ik heb nu al een paar dagen pijn in mijn onderbuik en ik denk dat ik begin met ongesteld te worden. maar hoe moet ik dit doen want ik plas nog in bed.


Dag Debby

Ik ben een jongen van 15 jaar en plas ook nog in mijn bed . Maar heeft jou bedplassen met ongesteld zijn te maken ? Ik ken best wel wat jongens die net als ik nog in bedplassen . Maar het is voor het eerst dat ik lees of hoor dat een meisjes nog bed plast .

 Heb je er nog steeds last van. Ik ben ook een meisje en ik heb hetzelfde probleem. De 2 hebben niks met elkaar te maken. Ik draag ook drynites. Als ik ongesteld ben dan blijf ik gwn snachts mij drynites dragen en dan zit er smorgen niet alleen veel plas in maar ook een beetje bloed, maar ik denk niet dat dat een probleem is.

Hou ons op de hoogte 

Reageer