Vraag

bedplassen

  • 9 August 2020
  • 68 reacties
  • 1803 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben iemand van 14, maar ik plas soms nog in bed.

weet iemand wat te doen want ik wil niet dat mijn vrienden er achter komen


68 reacties

Ik kan t wel vertellen want het is anoniem, maar het was helaas een vieze broek 

gelukkig had niemand gezien die ik Kende, het was namelijk in de stad, dus de kans is nagenoeg 0 dat iemand het heeft gezien die ik kende

@Diddd, ik zou ook geen underwunder voor mezelf kopen want stel ik heb een poepbroek, dan helpt dat niet, maar alsnog bedankt

Ja, ik help graag.

Ik heb ook nooit iemand om mee te praten hierover, maar jij bent er nu en je helpt me goed. Thx daarvoor

Als er iets is, laat het maar weten.

Update:

ik heb de afgelopen 8 dagen elke nacht in bed geplast, dus nu heeft mijn moeder besloten om me elke nacht luiers te laten dragen, ze heeft onderzoek gedaan en ze kan van de verzekering bij de apotheek luiers krijgen. Ik schaam me er dood voor en nog erger als ik 2x in een week overdag een ongelukje heb moet ik ook overdag dragen, ik vind het echt verschrikkelijk maar ik snap ook wel weer dat mijn moeder niet elke dag mijn bed wil wassen.

Dat is jammer, ik leef met je mee.

En je had zelf het gevoel dat het beter ging.

 

Kan het zijn dat wanneer jij meer stress hebt, bijvoorbeeld als het op school niet lekker loopt, dat je dan vaker een ongelukje hebt?

Ik sta voor je klaar.

 

Dirk

Reputatie 7
Badge +5

Ts heb je overdag dan niet het gevoel dat je moet plassen, voel je het niet opkomen?

@Diddd Ik denk dat het wel een connectie heeft met stress of als ik druk ben met andere dingen, want ik deze week toetsweek en toen Had elke nacht een ongelukje

@Aubien als ik het voel dan moet ik gelijk erg nodig en soms haal ik t dan niet en dan heb ik een probleem..

 

 

Ik heb vannacht voor het allereerst die andere luier aangehad, het was een abriform luier, ik vond het wel heel stom want het had echte plakkertjes en mijn moeder moest hem bij mij aantrekken zoals bij een baby, ik schaamde me kapot. Maar ik snap natuurlijk wel waarom t moet, het was wel een stuk dikkere maar ik ben toch thuis dus het maakt niet uit als je het goed ziet

Dat is dan toch snel gegaan, want gisteren kwam je nog met de mededeling dat je luiers zou krijgen.

 

Maar hoe voelt het voor jou, aan de ene kant vernederend, je voelt je een baby. maar aan de andere kant, ik ben toch thuis, is niet erg. Dat snap ik niet helemaal. Wie heeft het gezien, of weet er van? Mama/papa, heb je nog broers of zussen?

Wat zei mama toen ze je ging helpen daarmee?

Hoe gaat het nu overdag?

sterkte ermee.

Dirk

Ik vond het ook snel gaan, maar blijkbaar was mijn moeder hier al mee bezig sinds dat we de drynites hadden gekocht, ze dacht dat het wel makkelijk was.

ik snap wel dat het moet want het is natuurlijk wel irritant een bedplassende zoon. Mijn moeder is er vooral mee bezig en mijn vader weet het ook, maar is er niet mee bezig. Ik heb ook een zusje en die weet het ook,  alleen die plaagt me er soms mee maar thats it, ze snapt dat dat vervelend voor mij is.

ze zij dat ik op bed moest gaan liggen naakt en toen deed ze de luier bij me aan.

overdag gaat het natuurlijk stukke beter, ben ik ook zeker blij mee.

ik wil je nog steeds bedanken dat je me hebt geholpen

Wel fijn dat iedereen daar goed mee omgaat. (ik maak uit jouw verhaal op dat het plagen wel mee valt).

Sowieso beter dan allerlei vervelden opmerkingen te moeten aanhoren, je kan er immers zelf niets aan doen.

Wat heb je zelf liever? De Drynites neem ik aan?

 

 

Graag gedaan. Ik vind het leuk om anderen te helpen. Het geeft mij gewoon een goed gevoel als ik iemand kan helpen. Zeker met een dergelijk onderwerp waar je niet zo makkelijk over praat.

Alleen is het niet altijd simpel via tekst te praten, maar we proberen het.

 

Laat maar weten hoe het gaat met je, ook als het minder goed gaat.

 

Dirk

Zelf heb ik liever de drynites maar de andere luiers worden vergoed en dat is natuurlijk wel fijn.

wat ook zo is, is dat de abriform meer kan opnemen dan de drynites

Was het zo dat de Drynites het niet volhielden bij jou? Dat heb je misschien nooit gemerkt, want je had ze maar 1 keer gebruikt bij het logeren bij je vriend.

Slaap lekker voor straks.

Mijn moeder had erover gelezen dat dat bij veel mensen gebeurden en wilde uit voorzorg dit maar doen. Als ik weer bij een vriend ga logeren doe ik denk ik wel drynites. Want we hebben er natuurlijk nog een pak over.

Ik heb al lang niets meer van je gehoord.

Gaat het nog goed met jou?

 

Dirk

Ik heb al lang niets meer van je gehoord.

Gaat het nog goed met jou?

 

Dirk

Volgens mij is zijn of haar account verwijderd.

Reageer