Vraag

Bang voor Test corona!

  • 15 September 2020
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hoii everyone,

 

Zoals de titel zegt is er iets…

 

Vnd was ik de hele dag op school en ik voelde me slecht ( dit komt ook door dat ik mn maandelijkse ding heb) maar op gegeven moment begon ik enorm te niezen en had een super erge loopneus om de 5 min wel 1 of 2 x!

 

Bij mn laatste 2 uur gaf ik dit aan bij mijn mentor en die was een beetje van slag..

Ze zei:

Dan stuur ik je bij deze naar huis!

 

Ik was een beetje geschrokken

Ze zei ook dat ik niet eerder op school mag komen totdat ik die test heb gedaan

 

Nu is de afspraak gemaakt op vrijdag de 18e alleen ik ben echt bang…

 

Dat staafje die in je neus wordt geduwd… Staafje in je mond….. de gevolgen…..

 

Hoe kan ik me geruststellen? 

 

Xxx me

 


3 reacties

Vervelend dat je klachten hebt ontwikkeld. Ik snap dat je daar een beetje van geschrokken bent, maar ik ben het wel met je mentor eens. Met klachten naar school is niet heel handig:grimacing:. Dus niet heel raar dat je naar huis bent gestuurd.

Ik heb me afgelopen weekend ook net laten testen. Ik zag er ook best  tegenop. Ik heb mezelf ook veel te veel opgenaaid want het viel echt reuze mee. Het is maar een heel dun, flexibel staafje en het is zo gebeurd. Je moet eerst even je neus snuiten en dan roeren ze even achterin je mond en daarna even in je neus. Niet het fijnste gevoel ooit, maar het doet geen pijn ofzo. Ik had denk ik ook een beetje mazzel met de medewerkers. Ik werd geholpen door twee jonge studentjes, een jongen en een meisje. Zij waren super chill, ze waren wat aan het grappen om je een beetje af te leiden dus was zo voorbij.

Maar iedereen die daar werkt weet dat niemand hier naar uit kijkt. Zij zullen je dus ongetwijfeld gerust stellen en het zo prettig en snel mogelijk doen.

Ik zou hier niet zo tegenop zien. Het valt echt mee, geloof me.

 

De uitslag blijft natuurlijk wel spannend. Daar kan niemand wat aan veranderen ben ik bang. Hopen op het beste.

 

 

Nou goed, veel succes en geluk.

Groetjess:kissing_heart:

Hi Mandy.xx,

 

twin en ik hebben vorige week ook zo'n test gehad. Niet omdat we klachten hebben, maar omdat we anders niet mogen werken. We doen een fotoshoot/video met een paar andere jongens en dan moet iedereen op corona getest zijn. Das omdat we geen anderhalve meter afstand kunnen houden.

@xLisa  heeft al goed uitgelegd hoe het gaat en bij ons was zelfde ongeveer. Ik moest wel ff beetje kuchen en kreeg een beetje kriebel maar het duurde ook weer niet zo lang en het is dus voorbij voor je het in de gaten hebt. Gewoon ff rustig doorademen.

Bij ons was het een beetje onverwachts die test, dus we konden ons er sws niet druk om maken, maar als ik jou was zou ik me er niet druk om maken. Je zorgen maken is vervelender dan die hele test. Wij vonden de eerste keer bij Sinterklaas op schoot enger, dus….you will survive :relaxed:

Ik ging na die test nog ff 2 x hoesten en dan wat drinken en toen was ik al weer vergeten hoe het was.

Komt wel goed :wink:

Hopelijk is jouw testuitslag ook dat je geen corona hebt. Grote kans dat het gewoon verkoudheid of een griepje is, maar ja, je wilt het gewoon wel zeker weten, dus doe die test gewoon. 

 

@xLisa  heb je de uitslag al (je hoeft het  ofc niet te vertellen als je niet wilt hoor, just asking). Wij hadden in 24 uur de uitslag.

 

Btw, je moet ook lang wachten voor die test, wij konden gelijk naar zo'n ‘testpunt’, maar ja, we zitten in Frankrijk, dus misschien kan het hier sneller, idk.

 

Eind van de week of begin volgende week (denk maandag a.s. maar dat krijgen we nog te horen) moeten we weer getest worden,

 

Sterkte en succes.

 

Groetjes,

M&M's

@M en Ms Ja uitslag was negatief🥳, thanks for asking. Ik had de uitslag anderhalve dag later, maar moest wel 4 dagen voordat ik eindelijk getest kon worden. Maar goed, het is gewoon niet anders op het moment. Blijkbaar in Frankrijk beter voor mekaar.

Suc6 met je photoshoot.

Groetjess

Reageer