Bang

  • 17 March 2018
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oké dit is misschien heel raar of zo maar..
Ik ben 14jaar en ik denk hele tijd dat ik zwanger ben hoewel ik niet weet hoe want ik heb nog nooit seks gehad
maar ik denk dat steeds omdat als ik lig ik hartkloppingen in mijn buik voel, en dat ik een harde buik heb gekregen (waar nog wel wat vet boven
zit!) ik kan ook gewoon nog mijn buik inhouden en er in drukken maar dan daar onder voel ik nog steeds het harde, zijn het mijn darmen of zo?
elke keer als ik er aan denk raak ik helemaal in paniek en zoek ik op internet allemaal dingen op zoals: Hoe weet je of je zwanger bent of gewoon een vetbuik hebt? en vorige maand ben ik nog wel ongeteld geworden en al die maanden daarvoor ook deze maand moet ik nog afwachten maar de vorige maand was wel raar of zo want, ik was in de maand in het begin ongesteld geworden maar die zelfde maand was ik weer ongesteld geworden op 27 februari tot en met 4 maart is dat normaal? of ben ik zwanger?!! 😞 en je snapt ook wel dat ik niet zomaar even een zwangerschapstest ga kopen en het aan mijn moeder vertellen durf ik echt niet straks dan wil ze nog naar de huisarts! help me 😞

2 reacties

Geen seks sluit zwangerschap uit.
Het enige harde wat je in jouw onderbuik kunt voelen zijn spieren of je moet iets verkeerds hebben ingeslikt.
Hartslagen daar voelen zou mogelijk kunnen zijn, omdat er een paar grote (slag)aders natuurlijk bij jouw organen zitten.
Hoi,

Je bent sowieso niet zwanger. Dat kan gewoon echt niet. Tenzij je in de onbevlekte ontvangenis van Maria gelooft...

Waarschijnlijk zijn het je darmen. Heb je moeite met naar het toilet gaan?
Je kunt ook veel lucht in je darmen hebben, ben je winderig?

Ik denk dat je beter naar de huisarts kan gaan ipv zelf internetdokter te spelen. Dat scheelt enorm veel stress en dan weet je meteen wat er nu echt speet.

Gr. Pin

Reageer