Vraag

Baard/snor haar

  • 25 April 2018
  • 9 reacties
  • 928 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben Bastiaan en ik ben 12 jaar en ik heb al baard en snor haar en moet dit dus ook regelmatig scheren is het normaal dat ik nu al baard / snor haar heb?

9 reacties

Ja, had ik ookal op 12 jarige leeftijd
Dat is vrij normaal.
Onderdeel van de puberteit voor jongens.
Hi Bastiaan 2006,

ik heb alleen de baard in mijn keel gehad en ik ben 15 :P

Verder geen snor/baard en eigenlijk sws geen lichaamshaar, behalve schaamhaar en een klein beetje okselhaar, dat ik weghaal

Maar @Angovis hierboven had het ook al toen ie net zo oud als jij nu bent, dus het is heel verschillend, maar dus niet abnormaal.

Groetjes,
M&M's
Reputatie 2
Badge +9
Sommigen mensen zijn er wat sneller in dan de andere.

Maar het hoort bij de puberteit, maar dat weet je nu ook wel na 3 reacties.

Gr: Mr.S
@Mr.S,

Klopt, maar bij mij en mijn broers zal het wel nooit wat worden, want papa heeft amper een baardje of snorretje als ie zich een hele vakantie niet scheert.

Maar ik vind het wel ok, ik heb het niet zo op ander haar dan bovenop mijn hoofd.

Btw ik ben wel al in de puberteit, van alles is er gegroeid en werkt, zeg maar, alleen bijna nergens haar.

Groetjes,
M&M’s
Reputatie 2
Badge +9
@M&Ms,

Tja, je bent ook nog maar 15 hé, je hebt nog 4/5 jaar voor dat baardje en snor haha. Maar als je er toch niet mee zit. Het is ene kant ook fijn hoef je tenminste nooit te scheren en scheermesjes kopen ( Dat is echt duur).

Wie weet komt het nog..

Gr: Mr.S
Gezichtbeharing wordt ook door je afkomst bepaald.
Mensen met een Aziatische komaf ontwikkelen bijvoorbeeld niet dezelfde hoeveelheid haar als Noord-Europeanen.
Daarnaast zorgt een lichtere haarkleur er natuurlijk ook voor dat het niet zo erg opvalt.
Toen ik 12 had begon dat ook al bij mij dus das wel normaal ja
Ik ben 12 jarige maar ik ben een laatbloeier dus dat heb ik nog niet maar sommige mensen 'soorten' hebben eerder baard en snor haar dan andere (en dan verschilt het ook nog onderling).

Reageer