Vraag

armen scheren?

  • 3 October 2018
  • 4 reacties
  • 141 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi,

ik ben een meisje en ik heb echt heel veel haar op me arm en ik wil het echt gewoon weg!
maar ik ben nog veelste jong om te harsen en ik heb gehoord dat je niet je armen moet scheren, omdat het dan sneller aangroeit en dat het bruiner wordt. Dus heeft iemand ervaring ofzo. Heeft iemand een oplossing?!

4 reacties

Het lijkt sneller te gaan groeien, wanneer je je scheert, omdat men zich voor het eerst gaat scheren wanneer men meer beharing krijgt. Je krijgt dus meer haargroei vanwege de puberteit e.d. , maar scheren heeft daar geen invloed op.

-skuut_207, het groeit ook nog door als je al volgroeid bent.
Het groeit alleen niet door als je de haarzakjes uit je huid zou rukken, wat niet echt gaat en heel pijnlijk zou zijn. En zelfs dan zou ik niet weten of dat nog terug kan groeien.
Hoi,

Dat het sneller en voller aan zou groeien is volgens mij gewoon een fabeltje hoor. De haartjes komen gewoon uit 't haarzakje en die blijft onaangetast bij het scheren. Er is geen verband.

Waarom zou je te jong zijn om te harsen?

Ik zou je haar vooral weghalen als je dat graag wil :)

Gr. Pin
Met scheren komt 't ook terug hè... Het komt altijd wel terug eigenlijk.
Ook als je volgroeid bent komt je haar terug als je harst.
@Pin als je het gaat Harsen komt het weer terug omdat je nog niet vol gegroeid bent. Heeft mijn moeder tegen me verteld.

dankjewel voor je antwoord

Reageer