Angstig door paniekaanvallen na blowen

• 16 June 2015
  • 4 reacties
  • 293 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo. Ik ben een meisje van 16, en een paar weken geleden kreeg ik een paniekaanval. Dat was heel beangstigend voor me. Het gebeurde tijdens het blowen. Het was de eerste keer dat ik t had gedaan, maar natuurlijk niet slim. Ik wou alleen wat uitproberen in mijn leven! Nou, daardoor is mijn leven dus compleet helemaal veranderd! Sinds ik die paniekaanval heb gehad voel ik me nu onwerkelijk alsof ik niet echt op deze wereld leef. Dit is echt een rotgevoel en ik ben heel bang dat er dadelijk wat gebeurd. En ook als ik slaap ben ik bang, want als ik in slaap wil komen, voelt het alsof mijn geest wegdwaald uit mijn lichaam. Is heel eng, maar is echt zo! En dan voel ik niks meer in mn benen. Lijkt alsof ik doodga. Ik woon ook op een groep, maar zelfs hun begrijpen mij niet. Ze denken dat ik het groter maak dan dat het is. Maar dat is helemaal niet zo! Ik voel me zo alleen, zo wil ik niet meer leven, echt niet! Kan iemand mij helpen? Ik zou zo graag er met iemand over willen praten.

Liefs en hopelijk krijg ik een reactie terug. X

4 reacties

Hoi meid!

Wat vervelend zeg! Je wilde iets proberen, maar toen ging het helemaal fout.. Wat jammer dat je vrienden je niet serieus nemen. Kan je er met een volwassene over praten? Bijvoorbeeld met de huisarts, begeleiding van de groep of iemand anders?

Hoe gaat het nu, heb je nog steeds al die nare gedachten/gevoelens?

Liefs!
Bedankt dat je reageert! Jaa het gevoel is nu erger en hele erge pijn aan linkerarm en linkerborst.. Ik mag niet naar de huisarts van mn groep..

Xx
Wat naar! 😞 Over wie heb je het als je praat over de groep, is dat de begeleiding? Kan je met ze praten en het toch zover krijgen dat je wel naar de huisarts kunt? Je kunt ook even op Google zoeken naar 'angstig na blowen', dan vind je wat informatie, maar misschien heb je dat al eens gedaan.
ik zou niet meer blowen is sus slecht voor de ontwikkeling van je hersenen

Reageer