Vraag

Afvallen, tips

  • 29 April 2020
  • 7 reacties
  • 163 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo mensen ik heb een probleem namelijk ik ben 13 jaar en ben 1.65 en ik ben 86 kilo 😭 ik wil graag afvallen maar het lukt niet ik heb verschillende dingen geprobeerd zoals , zo min mogelijk eten (doe dit niet), sporten , hulp zoeken bij pro Ana coaches ( doe dit niet) , magnesium slikken (doe dit ook niet) heel vaak naar schooldokter  en nu heel veel kauwgom kauwen . Ik heb ook al informatie opgezocht en heel vaak heb ik eetbuien dan eet ik heel veel vooral stiekem als mijn ouders boven / niet thuis zijn  sommige zeggen dat het uit verveling komt maar bij mij weet ik dat niet zeker maar ik durf niet echt met iemand erover te praten / hulp zoeken hebben jullie tips ?


7 reacties

Badge

Ik zou hulp zoeken als ik jou was. Je hoort vaak als je zelf wil afvallen dat je dan juist aan komt. Ik zou dus wel hulp zoeken bij je ouders of een familie lid of iemand die er verstand van heeft.

 

Joee😘

Goede vraag

Vind je je zelf te dik of vinden andere je te dik?

Je bent wie je bent. Dut zijn mijn wijze woorden.

Gr, Thimo

 

Goede vraag

Vind je je zelf te dik of vinden andere je te dik?

Je bent wie je bent. Dut zijn mijn wijze woorden.

Gr, Thimo

 

Allebei 

Ik zou hulp zoeken als ik jou was. Je hoort vaak als je zelf wil afvallen dat je dan juist aan komt. Ik zou dus wel hulp zoeken bij je ouders of een familie lid of iemand die er verstand van heeft.

 

Joee😘

Ja weet ik maar dat durf ik echt niet want m'n ouders zeggen heel vaak van eet eens wat minder of je moet niet te veel eten en dat soort dingen en bij iemand die er verstand van heeft ook niet want door de schoolarts moest ik daar naar toe en ik was er toen wel een beetje klaar mee met dat gedoe dus we zijden als het te erg word komen we wel snap je?

Badge

Ja ik snap je wel maar misschien naar een vriendin/naar je oom of tante of naar een vertrouwenspersoon op school❤❤

Reputatie 5
Badge +4

Om af te vallen zou je op yt chloe thing kunnen opzoeken, dat is een vrouw die allemaal workouts doet en dan kun je meedoen. Ik doe het ook en het werkt heel goed! Je zou gwn even kunnen kijken en kijken wat je ervan vindt. 
 

xxx

Reputatie 3
Badge +4

je zult om af te vallen toch moeten sporten, gezond eten maar let op dat je niet ongezond gaat afvallen, maak een eetplan en zorg dat je er niet overheen gaat, let op dat je wel echt blijft eten

Reageer