Afvallen?? Pillen??

• 18 juni 2014
  • 5 reacties
  • 364 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik zit ale en tijdje er aan te denken om pillen te hallen om aftevallen. Ik word best wel gepest op school dat ik breeder ben. Veel mensen zeggen van je bent echt niet dik. Als ik voor de spiegel sta dan voel ik me niet fijn met dit lijf. Misschien ben ik niet zo breed maar wel moderig (hoe je het ook schrijft) Iedere donderdag en woensdag sport ik 2uurtjes ofso. Heeft iemand tips of evaring met afslank pillen?

5 reacties

Hey, 

Ik heb zelf heel lang aan de afvalpillen gezeten ( nogsteeds trouwens ), maar 1 ding kan ik je vertellen
je word tijdens het afvallen er geen positiever mens van.. 
Ik ben alleen maar depressief geworden terwijl ik veel dunner ben dan eerst.
Maar nu is het zo dat ik nog meer wil afvallen. 
Please vergeet het afvallen en negeer ze want ik wil niet dat er meer mensen in de situatie komen waar ik in zit.
Dat gun ik je niet, dus houd het gewoon bij sporten en minder snoepen maar ga geen gekke pillen halen want dat is verslavend.

Ik hoop dat je verstandiger bent dan dat ik destijds was.
Hoi @xxeb,

Bedankt voor je reactie. Een tijdje geleden heb ik mer me arts gepraat waarom ik zo ben. Ze zei het kan aan je medicijnen liggen en omdat je vaak in het gips zit. Ik zei toen is er niet iets anders dat ik slanker word en dit vergeet? Ze zei dat is een mogelijkheid ik heb die toen genomen. Heb dit meer al 5x gedaan. Helaas is dit niet helemaal een succses geworden. Ik wil graag veel aan sport doen. Vandaag zou ik ook gaan sporten maar me pa die is er niet. Me pa en ik sporten altijd samen op zijn werk. Is er een ander mogelijkheid om dit kweksel weg te laten gaan?

ps, ik snoep niet xD

gr
boygekte
Vervelend dat je er niks aan kan doen vanwegen je medicijnen etc.. maar ik weet 100% zeker dat afval pillen dan ook niet gaan werken
Misschien zijn er nog andere opties zoals maaltijd shakes enzo?
In dat geval moeten je ouders het er wel mee eens zijn anders kan je die shakes niet zo makkelijk doen.
Ook kan je misschien naar een dietiste als je ouders dat accepteren.

Maar dat is natuurlijk allemaal aan jou. 

X
heey,
ik herken het gevoel ben er zelf ook al echt 4 jaar mee bezig en het lukt me steeds maar niet.
afslankpillen zijn denk ik niet de oplossing.
wat dacht je om met mensen te praten en dan een oplossing te zoeken...

-xxx-
Bovendien zijn die afslankpillen erg verslavend, althans in de meeste gevallen

Reageer