Afvallen,kotsen,liefdesverdriet

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ongeveer een maand geleden ging het uit met mijn vriend. We hadden bijna tien maanden iets en dat is voor mij bijna het langste. Sinds we ruzie kregen at ik zo min mogelijk om ervoor te zorgen dat hij me leuker vond. Dat heeft ongeveer een week geduurd en daarna is het uitgegaan. Ik weet waardoor het komt maar ik denk nog steeds dat het komt omdat hij me simpelweg te dik vond. Ik ben al heel die maand weer zo min mogelijk aan het eten. Maar het ging op school met de lunch veel makkelijker. Dan kon ik gewoon alles wat ik bij had weggooien. Ik heb vandaag al 3 keer proberen te kotsen maar het lukt niet. Ik moet wel kokhalzen maar daar stopt het ook. Heeft er iemand tips om te kotsen? Of andere snelle afval tips? Let me know

19 reacties

Stel je niet zo aan
Ga naar de dokter en vraag om het poedertje: ***in strijd met forumregels***
dat is de komende weken geen optie want ik ben op vakantie 
Stel je niet zo aan

ik heb dit topic niet gestart om te horen te krijgen dat ik me aan stel. Als je alleen maar iets kan zeggen wat me nog dieper de grond in boort zeg dan alsjeblieft niks.
Lieve Blondje_Xx,
T spijt me, ik ga je geen tips geven om te kotsen.
Waarom wil je op deze manier afvallen?
Op deze manier wordt je pro ana-pro mia. Ik heb gelezen dat jij vind dat dat geen ziekte is. Maar geloof me, dat is het wel.
Een crash dieet (wat jij nu doet) moet je eeuwig blijven doen. Je lichaam komt is de spaarstand en anders kom je weer aan.
kan je op ene gezonde manier proberen af te vallen?
Wat is je leeftijd, lengte en gewicht als ik vragen mag?
Je steld je niet aan. Maar wat je doet is niet de goede manier....
Kus,
13 jaar 160 ongeveer en  58 kg. Veel te veel dus hakf jaar geleden was het 46 😢
Ik ben ongeveer even lang en weeg ongeveer even veel. Ik ben alleen wel twee jaar ouder.
In je pubertijd veranderd je lichaam van dat van een meisje in dat van een vrouw. Dan kom je aan, daar is niks aan te doen. 
Je zit op een gezond gewicht. Dus ook dat is geen reden om af te vallen.
Het beste van je af als je gezond blijft eten. Dan hou je je nieuw gewicht ook vast. 
Met zo'n crash dieet val je in t begin heel snel af. Maar 1 dit hou je niet vol, je moe top een gegeven moment weer eten anders ga je dood. En 2 dit nieuw gewicht kan je niet vast houden omdat je lichaam denkt dat t hongersnood is en alles wanhopig vast houd.
Kan je met je huisarts bespreken dat je zo heb geprobeerd af te vallen? Dan kan hij/zij je helpen met een nieuw gezond eetpatroon.
huisarts is geen optie ik heb miss wel een goed gewicht (volgens jou) maar ik zie er uit als een dik varken 
Waarom is de huisarts geen optie?
Je hebt een gezond gewicht! In ieder geval volgens je BMI.
Je kan ook je taille omtrek (smalste punt) delen door je heupomtrek (breedste punt). Wat komt hier bij jou uit? Hieraan kan je meer zien dan uit je BMI.
In jou geval moet er denk ik niks aan je gewicht veranderen. Wel aan je zelfbeeld. 
Dit kan op heel veel manieren. Maar je moet wel berijd zijn je zelfbeeld te veranderen. Wil je dat?
als jij denkt dat het helpt als ik me zelfbeeld verander wil ik dat best proberen maar beloof niks
Je hoeft ook niks te beloven! Dat kan ook niet. Super dat je t wil proberen!
T gaat erom dat je jezelf gaat waarderen zoals je bent.
Dit kan door bv elke dag in de spiegel te kijken en hardop te zeggen 'ik ben mooi'. In t begin voelt dit misschien als liegen maar vanzelf voelt t natuurlijker aan.
Ook moet je jezelf niet vergelijken. En zeker niet met die vrouwen die je op tv ziet!
Elke avond een ding opschrijven wat goed is aan jezelf (elke avond iets anders) kan ook helpen.
Op internet kan je allerlei cursesen volgen om te leren positiever naar jezelf te kijken.
Ik weet niet of je t doet, maar probeer je zelf niet te vaak te wegen. Een keer per week is t maximum van hoe vaak goed is. Je geluk hoeft niet af te hangen van een getal op de weegschaal. Vaker dan een keer per week wegen is sowieso zinloos omdat je gewicht voortdurend veranderd door vanalles en nog wat.
Hopenlijk heb je hier wat aan.
Als je meer tips nodig hebt, of nog iets wil vragen, hoor ik t wel.
Succes meis!
Kus,
Ik kan toch gewoon iets minder eten dan normaal en langzaam opbouwen als ik mijn streef heb berijkt
Iets minder eten dan normaal kan natuurlijk prima!
Wat is jou streefgewicht als ik vragen mag?
Je kan t NIET opbouwens als je t berijkt hebt. Want dan ga je gewoon weer naar je oude gewicht toe.
50 maar wil eigenlijk lager
Oké. Dat is nog redelijk.
maar kijk alsjeblieft uit dat dit geen eetstoornis wordt.
en probeer op een goede manier af te vallen, niet op deze...
Ik denk dat je, hoe je nú bezig bent, anorexia krijgt.
ik weeg nu 55,5! al 4 kilo afgevallen dus. ben er super trots op 😃
Maar ben je op een gezonde manier afgevallen?
Lieve schat, met niet eten en kotsen kom je er niet.
Wil je het echt niet op een gezonde manier proberen?
Van heel dun zijn wordt je niet gelukkig. Echt niet.
Ik ga hier niks meer op zetten sorry, maar er zijn mensen die me kennen en die dit lezen. 

Reageer