Heey allemaal,
Al heel lang vind ik mezelf al te dik. Ik denk ongeveer dat het 2 jaar geleden was dat ik er begon op te letten en minder ging eten. Mijn zus ging er ook meer op letten, en viel veel sneller af dan ik. Uiteindelijk ontwikkelde zij anorexia. Ze heeft een ziekenhuisopname gehad. Daarna ging het weer veel beter, maar had weer snel een terugval. Paar weken geleden is ze ontslagen uit een kliniek waar ze lang heeft gezeten. Nu gaat het weer beter, maar ik ben bang dat ze weer een terugval gaat krijgen.
Ik zit al lang niet lekker in m'n vel door veel dingen en één daarvan is dat ik denk dat het mijn schuld is dat zij anorexia heeft. denken jullie dat ook?
Ik wil dus al heel lang afvallen. Maar het lukt me steeds niet omdat mijn ouders heel erg op het eten letten ook op mijn eten.Om te voorkomen dat ik geen anorexia krijg. Ik kan dus niet zomaar minder gaan eten. Veel bewegen kan ik ook niet want mijn zus wil altijd weten wat ik ga doen en dan wilt ze altijd mee.
Hebben jullie tips om toch af te vallen?
groetjes anoniempje6
Bladzijde 2 / 2
A
@angelv
Ik heb net een brief geschreven. Ik weet nog niet aan wie ik hem ga geven, maar het heeft me wel geholpen. Ik ben meer gaan inzien dat ik misschien iets te weinig eet. En ik heb al meer op vandaag. Wat nu heel slecht voelt, maar ik hoop op langere termijn niet meer.
@menspersoon
Ja, dat denk ik ook. Ik ga proberen meer te eten en vooral dus gezonde dingen. Ik ben in 2 dagen bijna 2,5 kilo afgevallen. Dus dat gaat te snel.
@pin
Ik kijk het denk nog even aan. Als het te erg wordt ga ik misschien naar de huisarts, maar ik denk dat ik het nog even laat totdat de school weer is begonnen.
Groetjes anoniempje6
Ik heb net een brief geschreven. Ik weet nog niet aan wie ik hem ga geven, maar het heeft me wel geholpen. Ik ben meer gaan inzien dat ik misschien iets te weinig eet. En ik heb al meer op vandaag. Wat nu heel slecht voelt, maar ik hoop op langere termijn niet meer.
@menspersoon
Ja, dat denk ik ook. Ik ga proberen meer te eten en vooral dus gezonde dingen. Ik ben in 2 dagen bijna 2,5 kilo afgevallen. Dus dat gaat te snel.
@pin
Ik kijk het denk nog even aan. Als het te erg wordt ga ik misschien naar de huisarts, maar ik denk dat ik het nog even laat totdat de school weer is begonnen.
Groetjes anoniempje6
A
Hoi!!!
Heel goed dat je meer hed gegeten ik snap dat dat even wennen is maar
Je lichaam pas zig daar snel bij aan.
Ik vind het heel klap van je dat je de brief hed gescheefen.
Ik hoop dat je iemand vind aan wie je hem kan geefen!!!
Ik hoop dat alls weer goed komt met jou!!!!
Ik vind het heel knap dat je dit gaat doen. en als er nog iets
Is waar wij je kunnen helpen dan hoorden wij het graag!!!
Gr angelv Xx
Heel goed dat je meer hed gegeten ik snap dat dat even wennen is maar
Je lichaam pas zig daar snel bij aan.
Ik vind het heel klap van je dat je de brief hed gescheefen.
Ik hoop dat je iemand vind aan wie je hem kan geefen!!!
Ik hoop dat alls weer goed komt met jou!!!!
Ik vind het heel knap dat je dit gaat doen. en als er nog iets
Is waar wij je kunnen helpen dan hoorden wij het graag!!!
Gr angelv Xx
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.