Vraag

afvallen

  • 5 July 2020
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Badge

Hoi ik ben 12 jaar 1,72 en 70 kg.

Ik zou heel graag willen afvallen  workouten doe ik best vaak en ik eet eigenlijk ook wel gezond. Ik heb wel  als ik iets ongezonds eet dat ik me daar schuldig over voel.hebben jullie dit ook ? In me omgeving vind niemand me dik en iedereen zegt altijd dat ik gwn normaal bent. alleen voel ik me zelf niet fijn met me lichaam. En zou ik graag willen afvallen wat ik eet op een dag is als volgt

- een cracker met meestal kaas en komkommer  water of thee 

- tussendoortje meestal van die crackertjes en  water 

- 2 boterhammen invbm school met pindakaas als ik thuis ben 2 crackers met advocado en kaas en water 

- Tussendoortje meestal een banaan geprakt met havermout en gember maanzaad noten een lepel muesli en een beetje yoghurt gemengd met elkaar en water 

- avond eten dat is altijd verschillend sowieso groenten en iets van vleesvervangers omdat ik vegetarisch ben  en water 

- thee met een koekje of geen koekje licht beetje aan de dag 

Dat was alles wat ik eet op n dag . Ik doe ook nog aan paardrijden (heb een eigen paard) dus daardoor beweeg ik ook nog veel.

Hebben jullie nog tips om aftevallen 

 


2 reacties

Hoi, je bent nog maar 12 jaar,ik zou niet zo geobsedeerd zijn met afvallen, als je vet wilt verliezen en spiermassa erbij wilt dan zal je gewicht hetzelfde blijven of zelfs toenemen. Zolang jij de juiste doelen stelt en je geen anorexia ontwikkel is het geen probleem

Hey,

 

Zoals Gastgebruiker al zei. Ik zou me nog niet zo veel druk maken om je gewicht,  je bent pas 12 en je zit in de periode van je puberteit.  Dus je lichaam heeft veel bouwstoffen nodig. Zolang je niet te geobsedeerd van word kan afvallen niet kwaad . Als je het maar goed doet! En niet te snel en teveel willen. Als tip kan ik geven drink veel water en eet producten met veel eiwitten erin of ga elke dag een halfuurtje wandelen. En zo door.

Maar ik zou me er nu nog niet zo veel bezig mee zijn.  Als je er veel nadeel van vind, misschien wel,zoals minder goede conditie bijvoorbeeld.  Kun je naast paardrijden en workouts misschien cardiotraining doen.

 

Groetjes Gebruiker c 

Reageer