Afvallen

  • 7 March 2018
  • 6 reacties
  • 227 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii!
Ik wil graag wat afvallen. Ik ben 13 jaar, ik denk 1.65 en 57 kilo. Maar steeds als ik in de spiegel kijk vind ik mezelf te dik. Ik denk dat ik blijer word met mezelf als ik afval. Ik wil het wel alleen doen, want mijn ouders maken zich altijd zo snel zorgen. Ik sport nu meer en ik probeer ook minder te eten maar van dat eten lukt niet echt en het is niet genoeg. Dusss, wat moet ik doen?
Groetjes!

6 reacties

Je kunt gewoon afwachten, je moet nog groeien en daar heeft je lichaam vet voor nodig.
Als je meer energie gebruikt dan je dat normaal zou doen, maar je blijft een vergelijkbare hoeveelheid eten dat is dat ook goed.
Probeer wat minder suikers en verzadigde (?) vetten te eten, dat zou moeten werken.
Gast aub stop je bent fk dun
Ik ben 15 jaar en ook 1.65, en weeg 48 kilo. Andere mensen vinden me veel te dun en snappen het niet.

Ik had een jaar terug hetzelfde als jou, ik dacht dat ik te dik was, en ging daarna afvallen. Maar nu ik ben gestopt durf ik niet meer aan te komen terwijl ik wel nog in mijn groeispurt zit.

Wat ik probeer te zeggen is dat afvallen prima is, maar je het wel realistisch moet houden. Ik heb er zelf nu ook gedoe mee, ik zou niet willen dat jij dat ook krijgt.

Sterkte verder!
Celise
Je bent 13 jaar, er kan nog van alles met je lichaam veranderen. Je hoeft je geen zorgen te maken over je gewicht op dit moment, dat gaat zeker wel veranderen.
Je gewicht is niet zo erg hoor.
Ik ben zelf 16, 1,87 m lang en ik weeg 100 kilo.
Mensen vinden mij niet dik en zeggen dat het door de spieren komt maar ik vind mijzelf wel dik.
Waarschijnlijk ben je niet dik maar probeer je te perfect te zijn.
Komt goed.

Reageer