afvallen?!

  • 19 March 2016
  • 7 reacties
  • 220 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey,

ik heb binnenkort mn gala, daarvoor heb ik gisteren een lange jurk gehaald. Maar ik lijk dr echt dikker in... Hoe kan ik het beste afvallen zodat het niet echt opvalt? Of hoe zou ik mn heupen en buik camoufleren?
Ik heb geen anorexia even btw. Ik ben 1.71 en weeg 63 kilo (niet dat jullie vreemd gaan denken 🙂 )

7 reacties

Hey fabiennexxx,
Je bent helemaal niet dik. Je bent juist lang en je gewicht komt perfect overeen.
Je hoeft helemaal niet af te vallen .

Xxx sissi
Heey,

Aan jouw gewicht/lengte te zien hoef je helemaal niet af te vallen..
Mocht je toch wat lekkerder in je vel willen zitten kun je koekjes/chips/frisdrank laten staan.
Inplaats daarvan kun je water/melk/fruit/groente gaan eten!

Succes!
@you can do it in melk zitten redelijk veel calorieën
_________________________________________________________________________________ .

iemand met anorexia kan ook 70 kilo wegen en 1.50 lang zijn. bij anorexia gaat het om de manier van afvallen en de drang om af te vallen.

Tip: drink water i.p.v. cola enzo. de meeste kcal krijg je binnen via je drinken!


-PAboy
Als je echt wilt camoufleren, zou je kunnen denken aan corrigerend ondergoed. Gewoon bij de HEMA te koop.
Ik ben langer en minder zwaar dus geen anorexia , simpel.
De meeste calorieën zitten in producten met veel vetten en suikers: vlees , chocolade , gefrituurde dingen enz
Reputatie 2
Badge +1

Hey

Je bent helemaal niet dik. In een strakke jurk lijkt iedereen dikker. Je hoeft helemaal niet af te vallen want dan krijg je ondergewicht.

Reageer