advies voor adhd

  • 21 February 2015
  • 7 reacties
  • 250 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Soms mijn vrienden en leraren zeggen dat ik hyperactief ben en adhd heb. Vind het echt kut als ze dat zeggen, zij er meer mensen die dat hebben? Waarom zou je mensen een stempel opdrukken

7 reacties

hoi
ik wou ff zeggen het is helemaal niet erg als je adhd er of iets wordt genoemd. ik heb het zelf ook maar ik hb ook echt adhd. ff een voorbeeld wist je dat mensen als albert einstein, lionel messi, leonardo davinci(vernoedelijk) allemaal een vorm van autisme hebben waar ook adhd onder valt
Hee
Ik snal dat het vervelend is dat ze je een stempel opdrukken. Maar met ADHD is eigenlijk niks mis. Ik heb het ook terwijl ik nu super rustih ben, (was een heel erg druk kind) je schrjjft ook dat je het kut vindt als ze dat zeggen, misschien kan Je er een keer over praten? Dn snappen ze dat jij het niet leuk vind en is er hopelijk niks meer aan de hand.
Ik hoop dat je er iets aan hebt
Xxx
.WannaBeLoved.
Hoi,

ik heb ook ADHD.
Een van de stomste dingen die ze dan kunnen zeggen is: Mees, heb jij je pilletjes wel op.
Je moet er niks van aantrekken, maar als je er zelf last van gaat krijgen(van de adhd versgijnselen) dan is het messhien wel slim om met je ouders over een test ofzo te hebben, dan krijg je messchien pilletjes wat wel helpt
su6:o

mees
helemaal mee eens stempels plakken is nergens voor nodig mag en jonge of meisje niet gewoon iets drukker zijn of sneller boos of gewoon alleen zijn ik heb zelf adhd en mijn ouders hebben mij nooit en sticker willen laten opplakken waar ik blij mee ben maar op een gegeven moment moest het wel omdat het niet meer ging zonder hulp en indd heb jij je pilletjes genomen is en rot vraag ,haha laat ze je maar duk noemen niks proberen van aante trekken en anders kan je er proberen over te praten als je doet durft ik gebruik meestal zwijgrecht maar ik merk als ik vertel wat er is gaat het beter ik hoop dat je er iets aan hebt

xx
Adder hier add zonder de h dus niet hyper😂 maar voorderest het zelfde. 👍🏻

Adder of adhd er zijn is niet iets slechts. Jammer dat dat soms zo word gezien... Ook over anderen dingen...

Je hoeft je niet aangesproken of aangevallen te voelen wand adhd en add (ook anderen dingen) zijn heel normaal het feit dat het een naam. Heeft maakt het ''raar''puur omdat ''normaal'' gene naam heeft.... En nog lang niet ales heeft een naam. Dus misschien heb je wel iets zonder naam👍🏻

Als ej zelf nou ook denkt dat je een adhd bent kan je dat bespreken met jou huisarts


Mense. Die het een beperking noemen ofzo zijn fout. Ik noem het evolutie👍🏻
bij mij op school is er een gym meester die mij haat.
ik heb ADHD en er medichijnen voor , ik moet het maar oplossen zegt hij hij werkt ongeveer 4 weken op school en heb al 4 keer moeten nablijven .
ik ben ook door de menichijnen aan het eind van de dag erg druk. Samenvatting ...... (aangepast door de kindertelefoon, reacties graag positief.)
Jaap.

Bespreek dit met jou mentoor en eventueel ene brief aan jou diricteur je moet gerespecteerd worden. Wat die man doet kan niet.

Ik heb ook vaak gehoord dat add geen excuus is en dislexie is gw omdat je niet genoeg oefent.... Mens e trekken graag conclusies tegen die mens e zeg ik altijd dat ze zich eerst moeten in leezen voordat ze conclusies trekken👍🏻

Reageer