Vraag

aantrekkelijk als meisje


Badge
Hoi!!

ik vraag me soms af of ik wel aantrekkelijk genoeg ben voor jongens.

•ben 14
• heb cup D (weet ni of dit wel te groot is of normaal)
•ben 1,65


kan iemand me misschien helpen

xx☺️

12 reacties

Hey,
Ik ben ook een meisje, dus ik kan moeilijk vanuit de ogen van een jongen kijken.
Wat een jongen aantrekkelijk vindt verschilt per persoon. De ene houdt van grote borsten, de andere van kleine. De een houdt van blond, de ander houd van bruin. Gelukkig verschilt smaak, want anders zou iedereen hetzelfde moeten zijn 😉
Maar goed,
Veel jongens kijken ook naar je kont, gezicht en figuur. (dat zijn vgm de 'basisdingen').
De ene jongen lijkt meer naar je gezicht, de ander meer naar je figuur. Hetzelfde verhaal als dat ik al eerder zei 😉
Hopelijk heb je er wat aan.
Xx
Hoi,
Wat ik aantrekkelijk bij een meid vind is een knap gezicht (spreekt voor zich). Ook moet ze er verzorgd uitzien en ze moet een goed figuur hebben (rondingen zijn niet perse nodig maar altijd goed als ze aanwezig zijn).
Ik ben een jongen BTW
Khoop dat dit antwoord op je vraag kan geven
Badge
Hoi,
Wat ik aantrekkelijk bij een meid vind is een knap gezicht (spreekt voor zich). Ook moet ze er verzorgd uitzien en ze moet een goed figuur hebben (rondingen zijn niet perse nodig maar altijd goed als ze aanwezig zijn).
Ik ben een jongen BTW
Khoop dat dit antwoord op je vraag kan geven

Bedankt voor je reactie!!
Hoi!

Ik ben zelf een jongen en val op jongens... maar ik wel zelf nog wel iets over zeggen :)

''ik vraag me soms af of ik wel aantrekkelijk genoeg ben voor jongens.''
Ik vind dat je je geen zorgen moet maken. Er zullen genoeg mensen zijn die jou leuk vinden. Alleen moet je degene "vinden" die jij ook leuk vind. Je moet eigenlijk niet gaan zoeken, maar gewoon afwachten. Je komt je ware ooit wel eens tegen.

•ben 14 (Leeftijd maakt zelf niet heel veel uit, je bent nog niet 18. Er zullen mensen van 14 zijn die ook op jou vallen, maar natuurlijk kan die leeftijd erg verschillen.)

• heb cup D (Mij maakt het eigenlijk niet uit hoe groot ze zijn. Niet alleen omdat ik niet op vrouwen val, maar ook omdat het eigenlijk niet uit hoort te maken hoe iemand eruit ziet. Natuurlijk trek je meer mensen aan bij de perfecte borsten, maar met die mensen moet je eigenlijk niets te maken hebben.)

•ben 1,65 (Je gaat nog groeien, dus laat dat maar gewoon aan jouw lichaam over 🙂. Wel is het zo dat kleinere vrouwen meestal aantrekkelijker zijn, maar dat verschilt natuurlijk steeds weer.
ik zou op je afstappen maar zou het jammer vinden dat je 14 bent omdat ik bijna 17 ben en ik weet dat liefde geen leeftijd kent maar ik doe het liever niet
Reputatie 2
Badge +1
Elke jongen heeft een andere type.

ps ik wil jou lengte en cupmaat ben 1,55 en cupmaat B
Badge


Hoi!!

ik vraag me soms af of ik wel aantrekkelijk genoeg ben voor jongens.

•ben 14
• heb cup D (weet ni of dit wel te groot is of normaal)
•ben 1,65


kan iemand me misschien helpen

xx☺️


Ik denk dat je een heel knap een leuk meisje bent
als ik je kende was ik wss wel op je afgestapt
Jongens kijken niet alleen naar jouw lichaam. Een écht goede jongen zou kijken naar jouw innerlijk, en uiterlijk is nooit meegenomen, maar niet het belangrijkste meid xx
Hoi

(Ik ben zelf een jongen)

Maar wat ik het meest belangrijk aan een meisje vind, is innerlijk en dat ze verzorgd moet zijn.

Altijd leuk als ze er extra leuk uitziet, maar als een jongen jouw leuk vindt, zal die dat laten merken.
En anders gewoon eens gedrag in het algemeen observeren, het zal wel opvallen als net die ene jongen je wat vaker of langer aankijkt/staart of lacht als je iets zegt ect ect.

Belangrijkste: Wees altijd jezelf, niet voor doen als iemand anders, anders heeft/hebben jongens een ander beeld van je dan wie je werkelijk bent. En dat wil je niet...

Een jongen moet vallen op jou! niet per se op hoe je eruit ziet of een ideaalbeeld, niemand is ten slotte perfect!

Hoop je ermee te kunnen helpen

Hulpert
Haii,

Er is niet zo iets als "het type" voor alle jongens. Iedere jongen is anders en heeft dus ook een ander type waar hij op valt. Ik denk dat wat jij nu noemt niet zo heel belangrijk is, meestal speelt innerlijk een grotere rol. Goed verzorgd zijn is wel echt een uiterlijke must voor de meeste!

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen hiermee 🙂
Badge +1

Hoi!!

ik vraag me soms af of ik wel aantrekkelijk genoeg ben voor jongens.

•ben 14
• heb cup D (weet ni of dit wel te groot is of normaal)
•ben 1,65


kan iemand me misschien helpen

xx☺️

Lastig om te zeggen als we niet weten hoe je ongv uit ziet, maar Cup D zal denk wel van een aantal jongens de aandacht vragen hehehe.

 

Joejoe

 

 

wat ik aantrekkelijk vind is vooral het innerlijk, een plat naakt persoon vind ik ook enorm geil btw

Reageer