Aan alle jongens die vrouwenkleding willen dragen

  • 13 October 2019
  • 3 reacties
  • 447 Bekeken

Badge
Aan alle jongens,
Ik ben Joris en 16 jaar. Als ik er zin in heb doe ik hakken aan, lippenstift en jurken/ bh aan. Ik voel me gewoon heel sexy. Zo ziet mijn transformatie er uit. Als je dit ook hebt laat het dan weten alsjeblieft en kom we voor uit! ( en misschien jouw transformatie laten zien)
Groetjes Joris

Foto's zijn verwijderd door De Kindertelefoon, in strijdt met forumregel 6

3 reacties

Hey Joris,

Wat tof dat je gewoon vrouwenkleding draagt als je dit wil! Niet iedereen zou dat durven, dus respect voor jou.

Helaas denk ik dat je foto's wel verwijderd zullen worden i.v.m. jouw anonimiteit. Anderen mogen dan ook geen foto's plaatsen.

Misschien is de site Jong&Out iets voor jou. Hier delen meer mensen zulke foto's en kun je in contact komen met jongeren die ook crossdressen.

Gr. Pin
Ik heb ontzettend veel bewondering voor je dat je dit gewoon doet. En ik ben blij voor je dat je je zo gelukkig voelt wanneer je jezelf kan zijn. Bij mij op school is er ook zo'n jongen, en ik heb ook veel bewondering voor hem. Helaas zijn er nog altijd mensen die van die kutopmerkingen maken, maar daar trekt hij zich niets van aan, en ik hoop dat jij je daardoor ook niet tegen laat houden.

good job het heeft voor mij een tijd geduurd voordat ik het mijn ouders heb verteld en doe het nogsteeds niet dagelijks (moet nog kleding kopen) maar het is fijn om te horen dat er meer zijn

Reageer