Vraag

6-pack krijgen

  • 26 December 2020
  • 10 reacties
  • 265 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Hallo, flopflop hier,

Ik ga sinds de herfstvakantie voor een 6-pack omdat er toch niks te doen was. Nu ben ik meer into fitness, en alles gaat goed behalve die 6-pack… De bovenste 2 heb ik al, maar de onderste 4 willen niet komen, ik doe dan toch 30 min per dag cardio en 30 min per dag buikspier-oefeningen. Een goed dieet heb ik ook al, heel weinig vet en zo veel mogelijk eiwitten. Nog iemand tips? Ik kom er gewoon niet uit. 

Groetjes, 

-flopflop13🔴⚪️🔴


10 reacties

Ik denk dat je dan wat meer lower abs moet trainen. Op internet staan vele oefeningen, maar leg raises en flutter kicks zijn mijn favoriet hiervoor. Btw niet doorslaan in het sporten en houd een gezond eetpatroon

Reputatie 5
Badge +6

 

Hallo, het ding is, ik begon toen ik 7/8 was te groeien en ben nu 1.8 6/7 cm lang ik ben een jaar geleden gestopt met groeien, maar at nog steeds zoveel, ik had toen een lichaam van een 15 jaar oude, dus ja… ik zoek meer een tip hoe je het lager maakt, niet helemaal weg, kan toch niet als je 13 bent!! Groetjes,

-flopflop13

Reputatie 7
Badge +19

Yo

ehhmm het is ook generisch bepaald hoeveel blokjes je krijgt. Het klinkt alsof je al goed bezig bent, dus het zou kunnen dat je überhaupt maar 2 blokjes kan krijgen. Anders zou ik gewoon zo door blijven gaan. Sla vooral niet door in het sporten en dieeten, let goed op jezelf.

Reputatie 5
Badge +6

Onnodige quotes verwijderd

Ik bedoel, ik heb ze wel, maar dat laatste laagje vet wil niet weg, toen ik 6 was was ik nog dun en had ik ze alle 6 gewoon. 

Reputatie 7
Badge +19

Onnodige quotes verwijderd

Oh nouja oke. Ik weet verder niet hoe je vet weg kan halen. Sorry

Let ook goed op je voeding (niet minder gaan eten), maar gezonder gaan eten dus minder snoep enz, maar dat vervangen door bijvoorbeeld gezonde dingen

Ja, het ligt inderdaad ook een beetje aan je genen. Er is een youtuber: Browney, die doet ook veel met fitness, maar heeft ook eigenlijk alleen maar de bovenste twee blokjes. Veel succes nog!

Ik zou zelf niet het laatste beetje vet van je buik afbranden, op mijn leeftijd tenminste (13) is dat erg ongezond, je krijgt er serieuze gezondheids problemen van, en je moet nog groeien :) butt je kan denk ik wel gwn rustig een beetje buikspieren trainen, maar ik zou niet al je vet opbranden. Ook belangrijk is dat je goed eet, en ook die vetten binnenkrijgt, want daar kan je ook van groeien :))) tschuss!

Reputatie 5
Badge +6

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Hoihoi, ik kijk browney ook wel vaak hoor, hij heeft zelf uitgelegd dat al zijn vet naar zijn buik gaat en dat je daarom zn 6-pack niet helemaal ziet! Nog bedankt voor de reactie, maar ik heb ze alle 6 gewoon. Dus aan genen ligt het niet!
-flopflop13

Genoeg water drinken kan ook helpen.

Reageer