2 bultjes op mijn schaamlip

  • 4 June 2021
  • 3 reacties
  • 165 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Haii.. ja oke super embarrassing dit maar k heb dus 2  (onderhuidse) bultjes op mn rechter schaamlip…. de een is ongeveer zo groot als een erwtje en voelt als een mini knikker. maar de andere zie je een klein beetje is heel klein bultje op de huid maar onder mn huid is ie ongeveer 3 keer zo groot (ongeveer een centimeter denk k) en voelt juist heel zacht… k durf niet naar de huisarts doet ook verder geen pijn allemaal maar k ben beetje bang dat t wat is… iemand een idee?


3 reacties

Heyy

 

Ik durf geen uitspraken te doen over wat dit kan zijn omdat er veel mogelijke oorzaken kunnen zijn. Het kunnen gewoon kleine (inwendige) wratjes zijn of een ontstoken kliertje.

 

Ik denk dat je wel gewoon naar de huisarts kan gaan om te checken of alles zeker weten inorde is. Het is misschien ongemakkelijk om naar de huisarts te gaan met dit, maar de huisarts ziet zulke  dingen vaak genoeg dus het is niks om je voor te schamen!

 

Groetjes van mij.

Reputatie 7
Badge +19

Inderdaad toch echt even langs de huisarts gaan om het te laten checken als je je zorgen maakt. De huisarts vind dat echt niet raar, die ziet dit dagelijks.

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb een afspraak gemaakt, mijn moeder gaat mee. Dankjewel voor de reacties!:blush:

Reageer