Vraag

16 jaar en cupmaat F


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal ik ben een meisje van 16 en heb nu al cupmaat 70F ik ben erg dun maar heb wel grote borsten hierdoor kan ik nergens bikini's vinden ik ben al bij 4 Hunkemöllers geweest 2 H&M's bij C&A, Bristol, scapino, primark zeeman en zelfs online bij zalando niks ... ik heb bij bon prix gekeken maar die heeft wel 70F alleen is dit niet voorgevormd en kun je dus precies zien of ik het koud heb ja of nee (voor de jongens: de tepels zijn er doorheen te zien) als iemand weet waar ik iets kan halen plz zeg het me ik zoek al 3,5 maand en op de markt verkopen ze niet aan mij omdat ze dan een zetje uit elkaar moeten halen omdat ik boven groot heb en onder een small heb plz plz plz hebben jullie winkels #ikwordhierhelemaalhopeloosvan al die vrouwen in die winkels schikken als ik vraag of ze mijn maat hebben en het personeel kijkt me na en kijkt naar mijn borsten zodra ik om de maat vraag erg ... triest al zeg ik t zelf

11 reacties

Dat je op je 16e Cupmaat 70F heb is bijna niet mogelijk... Helaas zijn dr zoals jij al merkte weinig winkels die t maken. Je moet echt op zoek gaan naar iemand die het handgemaakt doet zeg maar...

Groetjes
Boyuit072
Ja goede tip van @boyuit072 dat je het ergens laat maken. Dan kan je zelf ook kiezen hoe hij eruit ziet maar het is wel iets duurder denk ik
Halloo!!!
Ik herken het zelf, ik ben zelfs 13 met cup F, voormij is bikini's&bh's super moeilijk om te vinden. Ik zou gaan bestellen! Bestellen is altijd het beste 🙂 meer kan ik niet zeggen. Of je gaat sport bh's kopen 🙂
Veel suc6 en hou me op de hoogte!

Xoxo lisa
Hoi! Ik ben laatst bij de livera (een lingeriewinkel) een bikini wezen halen. Ze hebben daar ook een aantal bikinis met grote maten. Ze hebben namelijk bikinis met maten d/e en e/f, gemixt dus. Ik zou daar een kijkje nemen. Ikzelf ben er erg tevreden mee. (Heb zelf eigenlijk 75C maar toen ik werd geholpen door die vrouw ben ik uiteindelijk met een 36D/E naar huis gegaan (36 is ongeveer 70 in de breedte) je kan ze dus altijd vragen om hulp!)
@boyuit072 @bellamygirl @asianlisa @anoniem031 bedankt voor de hulp ik ga zeker nog even bij livera kijken en als het echt moet dan inderdaad maar speciaal laten maken ... wat wel nogal voor oude dames klinkt ??
Hee,

Ik vind het zelf nogal knap dat je voor de rest dun bent en grote borsten dat zou dus moeten betekenen dat je een peer of appel figuur hebt want van brede schouders krijg je grote borsten ( ik heb zelf zandloper figuur) zelf kijk ik op de wehkamp en daar hebben ze tot cup J dus daar zal echt wel wat voor jou tussen zitten wat je ook kan proberen Is mix en match bij de wehkamp heb ik zelf ook gedaan want ik heb dus en beetje het zelfde probleem als jou, dunne taille brede heupen mooie billen en grote borsten en het heeft bij mij geholpen.

Veel plezier Xx meisjee

Hoi ik ben een meisje van 16 en heb ook maat 70F, voorderest ben ik heel dun. Ik schaam mij voor mijn lichaam omdat ik helemaal uit verhouding ben voor mijn gevoel. Zelf weet ik niet wat ik ermee aan moet en kleine borsten zijn nu trending, daar word alle kleding op gebaseerd dus ik heb niks in mijn kast, schaam me dood, heel ongelukkig...

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon -

Sowieso als ik jou was zou ik je niet schamen, wees blij met jezelf. 2 veek jongens houden van grotere borstem( mij zelf maakt grote of kleine borsten of een kleine of grote kont niks uit) ik hoop dat je hieraan want hebt en jezelf niet meer zo gaat schamen

Greetz jongen 104

Heyy meid, Ik heb zelf ook maat 70F en ik kan je best wel helpen. Ben zelf ook 16 jaar en vind het ook echt een Avontuur opzich. En ik heb mijn Bh's bij Van der Schilden lingerie) Gekocht het is wel aan te raden, je hebt alle merken door elkaar en elk kleurtje die je kan bedenken. Hopelijk heb ik je een beetje geholpen en heb je er nu 1 uitgekozen en gekocht:stuck_out_tongue_winking_eye:  

Vriendelijke en behulpzame Groet van Kind16

 

 

Badge

heyy ik weet niet of je al ongesteld bent geweest maar ben je dat dan worden je borsten meestal wat groter en rond je 20e worden ze dan misschien weer wat kleiner dat gebeurt bij sommigen meiden. hoop dat dit je een beetje helpt

-x-

hey hey!

ik ben ook een meisje van 16 met cupmaat 75F.

voor mij is het ook onmogelijk om bikini’s of zelfs bh’s te vinden.

ik ben overlaatst naar de hunkemoller geweest en daar heb ik net 1 bikini gevonden die me paste!

heb ook 3 bh’s in 75F maar deze zijn wel zonder voorvorming dus ja inderdaad als het koud is zie je je tepels erdoor. Maar aangezien ik van mezelf al volle borsten heb vind mijn moeder het ook zeer overdreven als ik nog eens een voorgevormde bh aandoe omdat ze dan nog eens 10 keer groter lijken.. Bij mij staat het ook niet heel mooi omdat ik maar 1m63 ben!

Reageer