14 jaar , en nog niet ongesteld ??

  • 1 October 2012
  • 31 reacties
  • 17738 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heeuj ,
ik ben dus 14 jaar oud .
en ik ben nog niet ongesteld.

het klinkt misschien raar, maar ik baal er best wel van ..
al mijn vriendinnen zeggen:
wees maar blij, het is echt niet leuk !

maar ik wil gewoon ook ongesteld zijn ,
(klinkt heel raaar.. )
elk meisje uit mn klas is het al !

is het raar ofniettt ?
& hebben jullie tips ?

x

31 reacties

meid ik ben 10 maar ik ben nu al ongesteld sinds een week maar je mag blij wezen meid 
ik ben vaag depresief daardoor en al mijn onderbroeken zijn smerig door al dat bloed dat door de maandverband lekt
en nu denk je vast waarom gebruikt ze dan geen tampons omdat ik dat best pijnlijk vind
okee snap ik .
10 is ook best wel jong.
maar ik ben 14 en ik ben het niet .
ik maak me gewoon zorgen , weet je wel ? 😳
als je 14 bent moet je je echt niet druk gaan maken erover en ik zeg ook: 
WEES BLIJ het is verschrikkelijk! en onhygiënisch
dat je ongesteld wilt worden klinkt raar bij mij in mn oren maargoed
heb je wel al wit kleverig spul? want dat is een teken dat het niet lang meer gaat duren
totdat je ongesteld wordt let dus goed op of je wit kleverig spul ziet het kan ook doorzichtig zijn
(hahaha wit klinkt beetje als sperma) 
je moet toch echt geduld hebben dan maar is het niet zo dat je weinig weegt ofzo?
want dat kan ook een oorzaak zijn dat het voor je gevoel lang duurt
je moet je pas echt zorgen erover gaan maken als je 17 of 18 bent
want dan ben je al bijna uit de puberteit.

groetjes, namen
okee , dankje !
maar het klinkt misschien een beetje gooor ofzo;
maar ik heb wel al wit kleverig spul enzo,
maar dat heb ik al best wel lang ..
hey,
in nov word ik ook 14!
Ik heb ook nog steeds geen maandstonden
terwijl al mijn vriendinnen (die een jaar jonger zijn dan ik) dat wel al hebben.
Ik vind het ook best vervelend, maar ook al mijn vriendinnen zeggen me dat ik van geluk mag spreken!
maak je maar geen zorgen het komt er heus wel!!!
veel....(geluk is misschien het foute woord)....:)
okee , dankje !
maar het klinkt misschien een beetje gooor ofzo;
maar ik heb wel al wit kleverig spul enzo,
maar dat heb ik al best wel lang ..
[/quote]

dat maakt echt helemaal niks uit!
ik ben nu 15 en ben al een jaar ofzo ongesteld, maar ik had iets van anderhalf jaar dat "witte spul".
dus egt nix ergs hoor :)
xx
hey
ik ben ook (pas) 14  en ook nog niet ongeselt
iedereen uit mijn klas ook al.
ik aak me er ook best zorgen over terwijl ik weet dat dat niet hoeft.
omdat ik nu als ik buikpijn heb op school meteen bang ben om ongeselt te worden.
ik heb ook al lang dat witte/doorzigtige spul bijna 2 jaar dus ik denk niet dat dat er mee temaken heeft
maarja ik zit er eigenlijk wel een betje op te wachen zodat het niet onverwacht komt.

gr, essie
Heeeee,
Ik heb hetzelfde probleem.
Ik  ben 15jaar en blijven zitten, bijna iedereen is het al bij mij in de klas.
Ik baal hier ook heel erg van maar ik vroeg aan mijn moeder hoe oud zij was,
en zij vertelde dat ze eind 15 was. 
Ik maak me hierdoor minder zorgen maar ik hoop wel dat het snel komt,
gewoon als bevestiging dat alles het doet ;)

XXX
Ik heb hetzelfde probleem maar bekijk het positief als je ongesteld word groei je nog maar 10 centimeter en je hebt minder bloed in je onderbroek
zo lekker aardig. niet iedereen geeft niks om zn lichaam sommig denken er over na en maken zich soms zorgen
dus doe effe normaal en aardig.

xx essie
ps. ik ben gister ongestelt geworden voor het eerst (14 jaar)
is niet raar
ik wilde het ook eerst worden
maar toen ik het werd zag ik gelijk heel mijn leven aan me voorbij gaan
niet meer zwemmen steeds maar vervangen
naja die week dan
ben 12
namen als je afscheiding hebt dus dat witte kleverige spul zegt niet dat je bijna ongesteld bent het kan dan alsnog 2 jaar duren voordat je dan ongesteld word
hoi
ik ben nu net 13 en ben al ongesteld
het is echt heel ***
wees blij
en maak je geen zorgen, mijn moeder bijvoorbeeld werd pas ongesteld toen ze 16 was
doei
namen als je afscheiding hebt dus dat witte kleverige spul zegt niet dat je bijna ongesteld bent rthet kan dan alsnog 2 jaar duren voordat je dan ongesteld word

Ja ik had ook nig twee jaar lang wit
En daar voor droeg ik heel soms inlegkruisjes
Hoi ik heb echt precies het zelfde als jij ik ben ook 14en nog niet ongestelt ik schaam me er echt heel erg voor iedereen in mijn klas is het al. Vorig jaar riep een ''vriendin'' van me heel hard door de klas dat ik het nog niet was ik schaamde me zo. en ik wil ook gewoon graag ongestelt zijn en erbij horen heel veel meiden uit mijn klas zeggen ook van was ik maar jou dan was ik teminste niet omgestelt. Ik weet dat ik je niet echt help maar ik ben gewoon blij dat ik niey de enigste ben. X
Heeei schatjes,

Het is echt heel normaal als je het graag wilt worden ! Dat wil iedereen, en als je het eenmaal bent wil je het niet meer;) 
Ik ben het, zoals je ziet, op 17 12 12 geworden. Ik denk dat mn tweede keer er bijnaa aankomt. Ik had mn eerste keer alleen de eerste dag wat bloed
aan mijn vagina, voor de rest 7/8 dagen bruinige afscheiding! En buikpijn;( 

En dat witte spul is afscheiding! Het is het normaalste wat er bestaat! Net zoals borsten enzo!
Het is een teken dat je lichaam goed werkt en dat je menstruatie niet lang uitblijft!
Ik raaad je aan als je allang afscheiding hebt inlegkruisjes te gebruiken !
Heel erg fris ! Neem er gewoon twee ofzo mee naar school en verwissel ze een keer in de pauze !
en wat maandverband voor als je het een keer wordt op school!
Ik werd het onder gym en mn vriendin gaf een maandverbandje!
Ik had het tegen mn moeder savonds pas verteld! Omdat ik eerst niet zeker wist of ik wel ongesteld was;s door dat bruine.
maar dat hoort de eerste keer!

Ik ga niet zeggen; wees blij dat je het neit bent. want dat haatte ik hiervoor ook;)
duss: ik hoop dat je snel vrouw wordt


xxxx 171212
Heeee meiden, 
Ik heb een vraagje, 
Ik ben 14 en word in november 15. En nog niet ongesteld. Ik heb al meer dan een jaar witte afscheiding en heb een maand terug ook een weekje bruine afscheiding gehad. Wat betekend dat? En ik ken problemen van jullie, ik wil het ook wel graag worden. Want ik word hier soms best onzeker van.

Kusje xxMeisje98
dit is een geslachts ziekte die langzaam je baarmoeder kapot maakt als ik goed heb op geled bij biologie 
be happy! Je kunt zwemmen wanneer je wilt en ALTIJD een witte broek aan 😉. Het is helemaal niet zo leuk hoor dus nogmaals be happy! 🙂
Heee,

ik ben bijna een maand 14 en ook nog niet ongesteld,
ik maak me ook erg zorgen en mijn vriendin van 13 is het gisteren voor het eerst geworden.
ook een beetje jaloers.
mijn moeder was het op haar dertiende en daarom maak ik me ook zorgen.
iedereen zegt van zullen we ruilen en je hebt echt geluk, voor mij dat een teken dat alles werkt als ik het ben.
maar maak je geen zorgen het komt echt wel!! Zo denk ik nu ook!!
ik heb al sinds mijn 11e wit spul en ben het nog steeds niet dus het komt als je lichaam er klaar voor is.

xxxxxxxxjes!!

Esmeetjuhhxxx
Zou kunnen miss op internet gaan zoeken??
ik ben ook al bijna 14, en nog niet ongesteld, en al mijn vriendinnen (de jongsten daarvan zijn 10) zijn welal ongesteld! mensen zeggen meestal dat je ongesteld wordt op ongeveer dezelfde leeftijd als je moeder, maar mijn moeder was ook al op haar 11de...
@justateen, Hee !
Ik ben nu 18, dus het is al tijdje geleden, maar ik ben op mijn 16e ongesteld geworden. Mijn moeder en zus op hun 12e al. Het bleek achteraf dat mijn lichaam er op mijn 16e pas klaar voor was. Ik ben enorm hard en snel gegroeid, dus mijn lichaam had 'geen tijd' om ook een eerste ongesteldheid plaats te laten vinden. Geen zorgen dus! Als je je echt zorgen maakt, kun je eventueel naar de dokter. Als je op je 18e nog niet ongesteld bent, moet je dat zeker doen. Op dit moment hoef je je nog geen zorgen te maken!
okee , dankje !
maar het klinkt misschien een beetje gooor ofzo;
maar ik heb wel al wit kleverig spul enzo,
maar dat heb ik al best wel lang ..


dat heb ik dus ook en ik ben ook bijna 14
ik had op mijn 8e al mijn eerste schaamhaar (dokter zei dat het niet erg was) maar nu heb ik al iets van 2 jaar witte afscheiding alleen ben nog steeds niet ongesteld, ik ben bijna 14.

Reageer