Vraag

zou jij een naaktfoto sturen


Badge

ik vraag me af of jij een naaktfoto zou maken

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 7

 

 


20 reacties

Reputatie 5
Badge +3

heb ik weleens gedaan en verstuurd aan mijn vriendin toen ik een tijdje niet bij haar kon zijn door vakantie

Nee

Mijn lichaam blijft liever anoniem 

Reputatie 7
Badge +19

Nee als diegene me naakt wilt zien dan moet dat in het echt en ik zou dat zoiezo nooit laten zien aan een vreemde

Reputatie 5
Badge +3

ik heb het weleens gedaan met een goede vriendin, en zonder dat we herkenbaar in beeld waren natuurlijk

Badge

Ik wil wel maar op welke plaat/website/app en aan wie zou ik het sturen 

Het geeft je wel een kik om het te doen.  Heb het al een paar keer gedaan met iemand die ik online heb leren kennen maar natuurlijk zonder gezicht

Heyaa,

 

Als je mijn persoonlijk antwoord zou vragen dan zou ik zeggen, ja want t is best geil. Wel moet je oppassen want er zijn een paar debielen die je foto's kunnen leaken, en dat is niet echt fijn.

 

 

Hoi!

Ik vind het persoonlijk wel opwindend en lekker, zolang je de risico's maar kent. Er is een kans dat ze gedeeld worden en dat zou echt heel vervelend zijn.
 

Groetjes,
~J

Nee ik ben er niet zo van

Badge

ik vraag me af of jij een naaktfoto zou maken

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 7

 

 

Ik zal dat persoonlijk nooit doen en ik raad het ook niemand aan er kunnen veel slechte dingen mee gebeuren. Je weet het nooit dus ik zou het risico zelf nooit nemen.

 

groet Q

Reputatie 5
Badge +5

Een naaktfoto maken! Ja waarom niet

Ik heb wel eens een naaktfoto naar mn vriend gestuurd we hebben al een tijdje wat en ik heb er mijn hoofd niet op gezet (dit raad ik je ten zeerste aan). Ik heb het via snapchat gestuurd (in de app zelf) zodat hij het niet zomaar kan opslagen en ik het kan zien als hij een screenshot neemt. We vertrouwen elkaar 100%.

Mijn tips: 1. Stuur enkel naar iemand die je vertrouwd. 2. Gebruik een app waar je het kan zien als mensen screens trekken en het niet zomaar kunnen opslagen. 3. Zet je hoofd er niet op!! 3. probeer zo min mogelijk herkenningspunten op de foto te zetten (bv. een tatoo, een duidelijk litteken, een aparte moedervlek)

veel grtjs 

Anononiemx123x

Heyy

Denk ik niet!

Groetjes

Kaas123

Reputatie 1
Badge

Nee, zou ik nooit doen. Als je ruzie krijgt met die persoon kan hij/zij er kwaad mee of het lekt uit.

Reputatie 5
Badge +4

Nooit, je weet nooit wat der mee gebeurd 

 

Reputatie 5
Badge +5

Ik heb het wel eens gedaan ja

Ik zou het niet doen want dadelijk is het uit en dan vertrouw je hem misschien niet meer(ik heb zelf het probleem)

Reputatie 1
Badge

Ik heb het gedaan, maar ik heb er heel veel spijt van. Ik zou het niet doen

Een naaktfoto maken en sturen brengt heel erg veel risico's met zich mee. Je weet niet wie je kunt vertrouwen. Zelfs je beste vriend(in) niet. 

Maar als je het doet, denk dan goed na, en naar wie je het stuurt, want het kan heel veel problemen veroorzaken.

Ik zou alleen een naaktfoto sturen naar mijn vriendin 🤷‍♂️

Reageer