Zorgen dat mijn ouders niet zien dat ik op deze site zit?

Toon eerste bericht

77 reacties

gebruik voortaan incognito mode, druk op de streepjes linksboven, druk op open nieuw incognitovenster. hier kan je surfen zonder dat je geschidenis wordt opgeslagen. Als je het venster wegklikt dan wordt alles verwijderd.
Goedenavond,

Als het goed is heb je bij dat vakje een kruisje, klik daarop.
Zoniet, dan moet je normaal op de rechtermuisknop klikken.

-Mikajac
kan je gewoon wegklikken lol xd.
CTL + SHIFT + N werkt bij mij altijd, dan onthoudt de PC noppes
jep,maar dat is bij google chrome.
Ik heb zelf een eigen laptop en ik vraag me af of mijn ouders via hun eigen pc mijn geschiedenis kunnen lezen... want daar staan bestwel foute dingen tussen Ik denk het niet. Anders zou iedereen dat kunnen doen en elkaars computer hacken ...
Je kan je zoekgeschiedenis wissen en via je telefoon op de website, ik heb er een klein beetje er varig mee vragen kan altijd 🙂
Ik denk dat je geschidenis moet wissen misschien staat het er dan niet meer tussen ? Teminsten ik wis de geschidenis altijd omdat ik niet op deze site mag zitten omdat mijn moeder die dingen over seks die hier op staan 'Niet goed voor 13 jarige meisjes vind'
Browsergeschiedenis wissen. In veel gevallen kan je dan zelfs specifiek bepaalde sites wissen. x
Het kan allemaal nog veel makkelijker. Je hoeft niets te verwijderen enzo.

Stap1: Open Chrome.
Stap2: Druk CTRL+SHIFT+N (of ga naar het menu rechtsboven in en klik op 'nieuw incognitovenster'

(de plusjes negeren. Betekent dus gewoon dat je CTRL en SHIFT en N in die volgorde tegelijkertijd in moet drukken)
Klik op het plaatje voor een groter voorbeeld

[img]http://i.imgur.com/sNIPoZml.jpg[/img]

Nu slaat hij (in dit nieuwe venster) niets op in de geschiedenis.
Als je klaar bent, gewoon het venster sluiten.
Je kunt controleren of je in de incognitovenster zit door te kijken of er links boven, links van de tabjes een icoontje zit van een 'geheim agent'. 

http://i.imgur.com/E1FG6Pf.jpg

Het kan ook door rechtermuisknop te klikken op de chrome snelkoppeling (op je bureaublad of in je start menu) en dan te kiezen voor 'nieuw incognitovenster'.
Ik heb zoiets ook. Ga naar ''nieuw tablad'' waar dus ''kindertelefoon'' staat. houd je muis een beetje rechtsboven in het witte vakje. Je ziet een kruisje verschijnen. Klik daarop en.... weg is ''kindertelefoon''.
@simple
dat ligt eraan als het goed is kan dat niet tenzij de browser geschiedenis met de tuisgoep is gedeelt over je intenet modum maar dat is heel moeiljk intestellen
dus waarschijnlijk nee
Hi,

Gebruik Control+H en dan staat er: geschiedenis verwijderen.

-Private
Beter verwijder je niet alle geschiedenis uit je chrome. ( Dat is ten eerste niet heel goed voor je chrome want dat maakt het een beetje sloom, en ten tweede is het een overduidelijk teken van iets dat je te verbergen hebt. )
Je kan beter alleen de dingen verwijderen die er niet in "hoeven te staan".

Robin
Ja daarom CTRL+SHIFT+N gebruiken en in dat venster je ding doen 🙂. Slaat ie niets op en de normale geschiedenis blijft gewoon zoals hij was. (er komt niets bij)
Badge +17
Als je CTRL + SHIFT + N  indrukt zorg je dat je vrij kunt surfen op het internet zonder dat je ouders dit zien. Dit zorgt ervoor dat je op detective mode staat en dan slaat die je geschiedenis niet op van wat je toen hebt opgezocht. Gebruik ik zelf ook, erg handig!
gebruik het programma Ccleaner. het verwijdert je internet geschiedenis. en houd je pc mooi schoon. je ouders zullen er niet achterkomen dat je op de kindertelefoon webpagina zit. zoek maar eens op google op. ik gebruik het programma ook. super handig.
Een ding:
CTRL + SHIFT+N
In google chrome.

Geen problemen meer met "Foute dingen".
Gebruik dit altijd voor eh "Research".
En voor dingen van school.
in de hoek kan je ze verwijderen 
Heey,

Als je Google Chrome heb kan je in incognitomodus gaan.
Daarmee wordt je geschiedenis niet opgeslagen.

Groetjes,
Als je vader/moeder een beetje technisch is kunnen ze de gegevens die door jullie router gaan controleren, dus dan zou je op een ander netwerk moeten gaan, maar waarschijnlijk is dit niet nodig, maar wees gewaarschuwd!
aandacht! tip!

op laptops/pc's
Firefox/internet explorer: druk op CTRL+SHIFT+P tegelijk (sorry van chrome weet ik het niet, maar als het goed is heet het daar incognito modus)
dit opent een In-private navigatie venster.
dan word HELEMAAAL niks opgeslagen op je pc van de websites die je bezoekt

Groetjes!
Klik op het kruisje bij die vakjes dan is het weg. En al wil je helemaal niks meer kunnen vinden dan verwijder je de geschiedenis.:D

xx Hearted
je kunt een privevenster openen
Heyy!

fijn dat je het hebt gevonden!
Als dit nog eens gebeurd kan je ook altijd je geschiedenis wissen!

liefs!

Reageer