Zorgen dat mijn ouders niet zien dat ik op deze site zit?

Toon eerste bericht

77 reacties

Geschiedenis verwijderen van sites.
alweer zo'n fout die iedereen maakt!

geschiedenis is NOOIT teverwijderen!

het blijft altijd in je routher staan!
als je ouders dan inloggen en zoeken naar de geschiedenis vinden ze het al!

Dus hoop dat jullie er iets aan hebben!
heehee,
je moet gewoon je geschiedenis wissen.
en als je stiekem op de site wil zitten moet je 'incognito ven'ster' ofzo openen.
dat is een venster waarop chrome zijn geschiedenis niet opslaat ;)
x
Cool! Ik leer hier nog is wat over ICT!

groetjes, namen
Waarom zouden je ouders niet mogen weten dat je op de site van de kindertelefoon rondhangt?
Hoi JijWeethoeikheet!,

Het is niet prettig als je ouders iets mee kunnen lezen door je cache te verwijderen kunnen ze al niks meer.
Voor Simple. als jij je cache/geschiedenis leegt kunnen ze je niet betrappen. Je providers geven geen history weg.

LifeAssistence
Als je Google Chrome hebt, CTRL + SHIFT + N, dan word niet opgeslagen op welke sites je zit
Hallo

Voor fora en andere sites waar je GEEN flash nodig hebt kan je tor browser gebruiken https://www.torproject.org/ dit is een progamma waarmee je je ip addres verbercht en er geen sporen achter blijven op je pc en dus niet op je router

en zet een w8woort op je laptop/pc :p

En nog iets heel ingewilts maar dit kan ook
zet windows xp/vista/7/8 in virutual box en instaleer aleen flash player en nooit iemand die iets trug vind 🙂
Als je in google chrome op het icoontje met drie streepjes drukt staat er "nieuw incognitovenster open".
Als je dat gebruikt zal er niks in de geschiedenis terecht komen.

Gr De Vogel
Wat is er zo erg aan? Mijn moeder zag het gister ook. Ik vierde gisteravond mijn verjaardag, en mijn moeder kwam bij me toen ik ging slapen toen zei ze hebben jullie nog iemand gebeld? Ik zovan ja een meisje van mijn verjaardag moest even een telefoontje plegen. Maar toen zei ze ook 'en de kindertelefoon dan' Maar ik wist daar niks van af dus ik zei: misschien heeft een van mijn vrienden gebeld.' Toen zei ze dat het op de pc was en niet op telefoon. Toen heb ik haar verteld dat ik dat wel vaak doe. Gewoon om mensen te helpen door reacties te plaatsen enzo. Maar heb jij zo'n strenge moeder die dat erg vind ofzo dan?
Hey dit probleem heb ik ook al gehad
Je hebt 2 manieren die je hier voor kan gebruikenRechts boven staat eeen symbooltje met streepjes daar moet je op klikken en dan op geschiedenis klikken en dna kan je alles verwijderen
een andere manier is om naar google chrome te en dan Ctr shift n in te drukken en als wat je dan daar doet wordt niet weergegeven in geschiedenis of favorieten
Of de software van de link van martijn098 werkt is afhankelijk van wat voor pc en browser je hebt en dus geen garantie dat het lukt.

Groetjes,
Miralda (de Kindertelefoon)
Voor de toekomst is het ook mogelijk om gebruik te maken van een zogenoemde 'privacy modus' waarbij er geen geschiedenis en dergelijk achterblijft op je computer.

Verder kun je het oplossen door je meest bezochte sites te wissen en je geschiedenis ook natuurlijk.
CCleaner is overigens een goed gratis programma waarmee je dit soort dingen kunt opschonen.

Groet,
Heey, ik gebruik google chrome op mijn pc en als ik nu mijn internet open gaat ie naar startpagina maar als ik dan nog een extra pagina wil kan ik uit de meeste bezochte paginas kiezen en daar staat 'de kindertelefoon bij' dadelijk weten mijn ouders dit! PLssss helupppppppppppp
gebruik de incognito modus , open chrome en druk control-shift-n in , dan ''be je er nooit geweest''
probeer eens js bericht geschiedenis te verwijderen

Je kunt als je google chrome hebt ook CTRL SHIFT N DOEN DAN ZIT JE IN DE INCOGNITO STAND WAARDOOR NIKS WORD OPGESLAGEN, DUS GWN NIEUW TABBLAD DAN CTRL SHIFT N EN DAN SLAAT JE COMPUTER NIKS OP!!
Haha, handig!!!
ik doe het op de iPad, je kan als je hetintyppt zien bij geschiedenis, tenzij je wat anders intypt en dan het veranderd op de volgende pagina.
okkeeeee ik kan iet uileggen sorryyyy
Reactie verwijderd i.v.m. overtreding van de forumregels - De Kindertelefoon
incognito venster 🙂
Als ik jullie was zou ik elke keer automatisch de geschiedenis laten deleten, dan kunnen je ouders niet lezen ook al moet je het even snel wegklikken.
Ook is een CCleaner handig, deze verwijdert nog wat andere data die jouw browser opslaat op de computer.

Voor technische ouders is dit allemaal geen oplossing, de mijne hebben uitgevonden dat je vanuit de router kan zien op welke websites je zit. Dus een volledige garantie geven de bovenstaande opties niet. Nu maar hopen dat je ouders dat niet weten, anders moet je vanuit bijvoorbeeld je mobiele abonnement alles binnen gaan halen.

Je ouders kunnen dus altijd je websites achterhalen!

Voor tips stuur maar een prive bericht.
ik start deze site alleen op gewoon google op, want dan kan je heel makkelijk alleen deze site uit de geschiedenis wissen. Mijn ouders weten het dus ook niet dat ik hierop zit, en ik was ook niet van plan het ze te gaan vertellen .... 😛
Tip voor google chrome gebruikers: Control+H indrukken
Mijn ouders weten het, maar ik moest wel met ze spreken, dat het anoniem is enz. ik loop dus weinig gevaar. Ik had het leiver niet verteld want nu kunnen ze het opzoeken. Maar ik heb ze gezecht dat ik goed veilig ben omdat het allemaal anoniem is en dat ik weet wat ik doe en geen jongentje van 10 meer ben. Maar ze hebbne me wat vertelt dat ik niet snapte dus daar komen ze wel op terug. Ik had ze het liever niet echt verteld maar ik heb echt geweldige ouders dus die begrijpen het wel om redenen
Succes ~Bodhi
onderaan staan 2 balkjes. Link staat: most visited, en rechts staat: apps. Als je op apps klikt krijg je die altijd als je een new tab opent.
Succes!
PS. Als op zich normale ouders hebt kun je denk ik best zeggen dat je op deze site zit...
Je kunt als je google chrome hebt ook CTRL SHIFT N DOEN DAN ZIT JE IN DE INCOGNITO STAND WAARDOOR NIKS WORD OPGESLAGEN, DUS GWN NIEUW TABBLAD DAN CTRL SHIFT N EN DAN SLAAT JE COMPUTER NIKS OP!!

Of gewoon met de rechter muisknop op pijltje terug van tabbladen. en dan history...
Veel makkelijker.
Naast zoekbalk heb je een knop met drie streepjes druk daarop als je kijkt staat er: Incognito venster
ga via daar op internet, je geschiedenis wordt niet opgeslagen x

Reageer