Zoek jongeren date site

  • 15 February 2017
  • 11 reacties
  • 1334 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
een date site voor mensen rond de 14 jaar zoals ik zonder credits en dat soort onzin maar echt een gratis versie.

11 reacties

Volgens mij is er daarvoor geen datingsite , maar je zou je op sociale media rond kunnen kijken.
Je hebt geen dingen als pepper ofzo, maar wel iets als hot or not? Foute dingen, maar mijn zus vond een vriendin (relatie). You can try.
Badge +5
Twitter!
Ik zou geen internet relate nemen ik ben 13 en heb dat al vaak gedaan maar raad het niet aan in het echt in veel beter
Volgens mij bestaat er een app genaamd jumao of yumao ofzoiets, volgens mij is dat vanaf 14. maar ik durf niets te beloven.

Btw, iedereen op zo'n site is echt wanhopig, dus stel je doet het echt voor een relatie, denk er goed over na!
school.
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

hahahaha
Reputatie 2
Badge +9
Er bestaat geen datingsite voor jongeren onder de 16..

Maar je kan op insta, twitter, Facebook beter gezegd social meida kijken of zoeken.

Hot or not is een zeer bijzondere app? Wie weet misschien vind je daar wel iemand. Of Tinder?? Ik weet alleen niet of dat voor 14 jarige bedoeld is? Haha.

Of, of je kan gewoon wachten?? Zou ik wel doen ze komen vanzelf wel een keer langs.

Gr:Mr.S
Volgens mij bestaat er een app genaamd jumao of yumao ofzoiets, volgens mij is dat vanaf 14. maar ik durf niets te beloven.

Btw, iedereen op zo'n site is echt wanhopig, dus stel je doet het echt voor een relatie, denk er goed over na!


Die app heet yubo, heb het zelf ook. Goede app voor iedereen van 13 tot en met 17 jaar. Pas alleen wel op met wie je praat. Een manier om te controleren of diegene echt is wie ze zeggen dat ze zijn is vragen of ze een foto sturen van zichzelf waarin ze bijvoorbeeld een lepel voor hun gezicht houden. Oudere mensen met slechte bedoelingen kunnen vaak niet zo'n foto van dezelfde 'nep' persoon vinden online. Zo weet je zeker dat diegene echt is. (Staat ook op de site van yubo)
Verrassend.
Het probleem met datingapps voor minderjarigen is het feit dat niet alleen minderjarigen in hen geïnteresseerd zijn....
Vreemd dat er überhaupt die app is.

En omdat @Beer al een goed begin had gemaakt:
Je kunt natuurlijk de foto's ook nog gebruiken in de "Image search" van Google.
Zo kun je ook na gaan of ze de foto niet ergens vandaan hebben gehaald.

Reageer