Vraag

youtube problemen

  • 10 June 2019
  • 7 reacties
  • 177 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb problemen met mijn kanaal ik heb 1000 subs gehaald maar er zijn altijd mensen die me in een game een bot noemen en als we uiteindelijk 1vs1 doen rek ik ze allemaal en dan noemen ze me trash hebben jullie tips hoe ik hier mee om moet gaan?

7 reacties

Hey, misschien heb je er niet zoveel aan, maar ik zou dat gewoon negeren, want dat zijn dan waarschijnlijk gasten die niks anders te doen hebben als schelden en verslaafd zijn.😉😉
dankje bedankt ik ga het proberen👍
Heyo,

Wat leuk om te horen dat je een eigen YT kanaal hebt. En al 1000subs GG.

Ik stream zelf ook maar dan op Twitch. Ik heb momenteel 840 volgers en 6 subs. Dus ik ben al erg tevreden. Haat heb je helaas altijd. Ookal ben je nog zo ongelofelijk goed en netjes tegen iedereen, er zijn er altijd die haat hebben op jouw.

Op Twitch kan ik die mensen die schelden of alleen maar zeggen hoe slecht je bent verwijderen vanuit me chat.

Verder game ik bijna altijd met vrienden, die weten dat ik niet super ben, maar die geven dan hooguit tips, maar zullen niet zeggen van Jezus Spookyzx jij bent echt donderslecht of Trash. We hebben dan ook allemaal gewoon respect voor elkaar. Tuurlijk kan er is gevloekt worden, maar niet continu. Dat is een regel.

Maar je kan ze dus het best gewoon negeren of mute 🔕 of verwijderen uit de reacties of chat.

See ya!
Spookyzx
Haat heb je helaas altijd. Ookal ben je nog zo ongelofelijk goed en netjes tegen iedereen, er zijn er altijd die haat hebben op jouw.
Dat is jammer genoeg maar al te waar. Ik heb dat zelf ook al meegemaakt. Ik heb wel geen YT-kanaal, maar heb gezicht tegen gezicht meegemaakt. (Negeer ik ook gewoon hoor, resultaat: ze zijn vriendelijk(er) tegen mij)
Succes!
bedankt ik heb ze verwijerd thnx 🙂
Ik heb da ook soms da ze zeggen da ik trash Ben ma als ik dan geef ik gewoon toe. Ik ben ook wel een beetje slecht me aimen behalve als er een skope op staat. Ik geef effe toe en dan stoppen m'n vrienden. En ze zeggen het meestal om me een beetje te trollen. Laat je niet zomaar doen!
Heb zelf een tijdje flink veel gestreamt en ben een meisje. Ik kreeg daardoor ook heel wat nare reacties en hoe erg ik mijn best ook deed voor sommige was het niet goed genoeg. Aan het begin kan dat heel vervelend zijn maar het beste om te doen is gewoon negeren. Het belangrijkste is dat jij het leuk vind om te doen. Als mensen echt vervelend zijn kan je ze ook blokkeren! Maar als je ze gewoon negeert gaat dat denk ik niet eens nodig zijn. veel succes met je YouTube kanaal nog! :)

groetjes
S

Reageer