Youtube kanaal beginnen???

• 7 juni 2014
  • 3 reacties
  • 434 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hooi, ik wil graag een youtube kanaal beginnen maar, ik ben bang dat mijn klasgenoten het zullen ontdekken. Ik wil graag soort van korte filmpjes maken net als bijv. Cinemates maar dan wel mijn ideeen niet nageaapt van hun ofzo. Ik wil het ook in het Engels doen. Ik ben ook aan het sparen voor een canon 600d. Hoe zorg ik ervoor dat mijn klasgenoten er niet achter komen?

3 reacties

Hey WickedRabbits (: ,
I love Cinemates ! 
Youtube is geweldig, maarja wat je zegt als je klasgenoten het weten...
maar ik ken ook een meisje van youtube, ze heeft sabrina & ze maakt ook filmpjes.
Toen ze wou beginnen met filmpjes vond ze het net  zoals jou niet leuk als haar klasgenoten het wisten, nu maakt het haar niets meer uit.
Omdat ze wel veel mensen heeft die haar filmpjes wel helemaal te gek vinden, & wie zegt dat je klasgenoten het stom vinden? Ze kunnen het juist wel heel leuk vinden? Maar het ligt aan hoe je klas in elkaar zit, je hebt natuurlijk van die jongens en meisje die heel raar gaan reageren... 

misschien helpt dit jeeee, sabrina's youtube is : alwaysxbeyourself
 x Maaike (:
Beste WickedRabbits
Zelf heb ik ook een youtube kanaal en niemand uit me klas weet het!
Weet je hoe? ik heb het ze simpel niet vertelt.
Omdat je net begint is je kanaal nog klein en de kans dat ze het vinden is 0.01% en later word je groter (je kanaal) en dan kunnen ze niet veel meer doen dan trots op je zijn en kijk naar de kingdom van ddg dat is door zoveel mensen nageaapt en andere kingdom series zijn NAUWELIJKS bekent dus zorgen maken hoeft niet.

XXX Animelover
Ik heb het ook wel eens geprobeerd ja, maar dan gingen mijn klasgenoten voor de 'grap' disliken, dus dat was nogal vervelend.

Reageer