WhatsApp Gesprek beginnen

• 3 september 2016
  • 3 reacties
  • 457 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil graag een gesprek met een jongen beginnen, een ex vriend van me. Maar dat komt door dat hij bij mij in de klas zit. Vorig jaar konden we normaal tegen elkaar doen en zo. Alleen wil ik nu weer met hem praten en ik weet niet hoe ik een gesprek met hem kan beginnen. Het is steeds heel moeilijk alleen het lukt me toch niet om een gesprek met hem te beginnen dat langer dan 5 minuten duurt. Ik begin van "Hoi" "hoe gaat het" "wat doe je" maar alleen weet ik niet wat ik verder kan zeggen. Kunnen jullie me helpen, ik wil hem niet verliezen omdat ik hem al bijna 10 jaar ken...

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Je kunt vragen wat hij heeft gedaan, of vertellen wat je zelf hebt gedaan.
Als hij iets zegt kun je daarop ingaan.
Als die jongen bij jou in de klas zit en je kent hem al 10 jaar lijkt het me misschien goed om eerst een gesprekje met hem in het echt te beginnen inplaats van op WhatsApp? Bij sommige vriendschappen gaat dat beter en loopt het gesprek dan meteen vloeiender.
En is meestal ook veel gezelliger 😉. Wel wat spannender misschien maar als je gewoon begint met een complimentje en daarna een ''hoe is het eigenlijk?'' raak je zo aan de praat. Of begin over iets van vroeger want over vroeger praten is altijd leuk. ''weet je nog die ene keer toen...'' ''hoe is het eigenlijk met die en die van toen en toen?''

Reageer