Whatsapp

  • 26 January 2018
  • 18 reacties
  • 803 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Het is niet normaal dat je 15 bent en 0 appjes per dag krijgt.
Ik vraag me af hoe jullie hier over denken

18 reacties

Hoi,

Als ik de appjes die ik zou krijgen zou analyseren:

-Heel veel spam van mijn klassenapp
-Appjes over school met vrienden
-M'n moeder
-Soms over privé dingen met vrienden, niet per se iedere dag
-Soms de groepsapp van m'n team

Mijn punt is, veel van mijn appjes zijn 'zakelijk'. Schooldingen of m'n moeder die wat wilt weten. Ik krijg ook amper appjes voor de lol zegmaar. Er zijn dus dagen (vooral vakantie en weekend) dat ik ook geen appjes krijg. Ik vind dat op zich niet raar. Sommige mensen zijn gewoon niet zo van het WhatsApp contact.

Maar als je echt van niemand, helemaal niks, ontvangt, dan is dat mischien wel een beetje weinig.
Maar niet alles is dus online, heb je in real life wel meer contact met anderen?

Gr. Pin
Ik neem helaas het initiatief in , en helaas niet beperkt tot, zulke gesprekken, dus als ik uit al de algemene groepen zou stappen, dan zou ik ook amper berichten ontvangen.
Op zich is dat geen probleem (nouja........................................................................) , tenzij jij wat meer sociale interactie wenst.
Helaass helaas voel ik me heeeeel eenzaaam met mijn 14 jaaaar en 0 appjes per dag, ik vind het jammer....
Reputatie 2
Badge +9
Je kunt ook zelf beginnen met appen? Doe ik ook wel is.
Het voordeel is dat mensen terug reageren en dat je kan beginnen met een gesprek.

Het nadeel is: dat jij altijd moet beginnen met het gesprek. Maar je kan ook een onderwerp noemen bijv. Voetbal(?) en dan esn wedstrijd die weet ik veel morgen is bijv. Dan kan je daarover praten en die dag kan je ook weer beginnen met praten/of zij beginnen.

Ikzelf krijg ook maar weinig berichten,. Maar dat is deels me eigen schuld door het gespam die ik altijd veroorzaak ?. Daarnaast wordt ik ook vaak bij schoolgroepen, vriendengroep, hockeygroep eruit gegooid ?. Maar dat vind ik wel mooi

Gr:Mr. S
0 appjes lijkt me heerlijk, ik krijg echt dagelijks 1000+ uit verschillende groepsapps en mn vriendin en andere vrienden
0 appjes lijkt me heerlijk, ik krijg echt dagelijks 1000+ uit verschillende groepsapps en mn vriendin en andere vrienden
Geloof me wees blij.
en @MR.S ik moet altijd zelf maar een berichje sturen dat is dus het probleem. Als de andere nooit zelf appen weet je dat het niet je echte vrienden zijn
Ga wat doen met je leven en sociale contacten komen op je weg. Inb4 ban
Reputatie 2
Badge +9
Misschien zijn het niet je "echte vrienden" misschien wel. Voor mij zijn het meer vrienden/ ex collega's. Mensen waar ik goed mee om kan gaan. Dat zie ik dan als vrienden maar weet nie?

Gr:Mr. S
Mijn appjes zijn meestal: spam uit klassenapp en onzingesprekken met vrienden dus zoveel mis je denk ik niet
Mijn appjes zijn:

-spam in de klassenapp
-mn internetvriendin
-mn vertrouwenspersoon
-mn zus
-mn bffs van school
-mn moeder die wilt weten of k nog leef
-niemand

Ik krijg maar 50 appjes op 1 dag... dus ja..
Mijn appjes zijn:

-spam in de klassenapp
-mn internetvriendin
-mn vertrouwenspersoon
-mn zus
-mn bffs van school
-mn moeder die wilt weten of k nog leef
-niemand

Ik krijg maar 50 appjes op 1 dag... dus ja..


Ik dus 1 tot 4. Ik zit wel in groepsapp van werk en van een internetserver, maar daar houd het ook wel bij op. De echte indivuele chats heb ik dus vrijwel niet. Ja, af en toe misschien. Vroeger appte ik de hele dag door maar die tijden zijn helaas voorbij 😞
Reputatie 2
Badge +17
Sommige mensen zijn meer gehecht aan het sturen van appjes dan anderen. Ikzelf zou niet zonder Whatsapp kunnen. Zo praat ik dag in dag uit met vrienden of vriendinnen, ook al is het vaak maar slap gelul. De ander heeft er minder behoefte aan, dat maakt niets uit. Hoe ik er dus over denk? Het maakt eigenlijk niets uit.
hey,
ik krijg soms dagen helemaal geen appjes en andere dagen rond de 500. Ik gebruik whatsapp meestal alleen om (belangrijke) dingen af te spreken, mijn vrienden zie ik toch elke dag wel. En ik heb vaak 's avonds omdat ik moe of gestrest ben gewoon geen zin om met andere mensen te praten... en natuurlijk als er echt was is ben ik wel bereikbaar maar een zinloos gesprek voer ik liever in het echt
ghost
Ik ben 15 en krijg zonder schoolopdrachten en familiespam ook niks
Reputatie 3
Badge +8
Ik krijg nooit appjes 🙂
Gelukkig ben ik dan ook weer niet de enige
Ik krijg ook bijna geen appjes 🙂
Ikke krijg meestal alleen dingen over school
Of dingen van een paar groep apos

Verder privé van mensen krijg ik bijna nooit apjes
Heel soms als iemand vraagt of ik wil gamen ofzo

Reageer