Welke telefoon keus is goed?

  • 25 July 2017
  • 5 reacties
  • 273 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee de titel zegt het al ik mag donderdag een nieuwe telefoon en ik heb nu een samsung maar ik mag de iphone 6s en ik heb een vraag is het een goede keus of is een samsung s7 een betere keus ik weet het echt niet wanf ik heb altijd problemen met me telefoons gehad en voel me lullig als ik weer zo'n stomme heb
Alvast bedankt

Gr lian

5 reacties

Ik som even een aantal punten op, maar die dingen zijn vreselijk duur zeg.
Je zou minder geld kwijt zijn bij kleinere merken voor dezelfde specs.
Zeker als je een goede camera wilt hebben voor een niet te hoge prijs zul je iets anders moeten kiezen.

De samsung is duurder.
De camera's zijn vergelijkbaar.
De Samsung heeft meer RAM.
Het standaard geheugen is vergelijkbaar, maar je bent goedkoper uit met een SD kaart dan de geheugen uitbreiding bij de iPhone.
De Samsung heeft een groterr scherm dat niet wordt gebruikt door een nutteloze knop.
De Samsung heeft een grotere accu inhoud.
O en helemaal vergeten, iPhones hebben een speciale kabel nodig terwijl de Samsung een standaard micro USB kabel gebruikt.
Samsung is goed...
mijn mening is dat samsung de koploper is. maar ik laat de keuze helemaal aan jou over. wij als telefoonnerds geven je alleen raad en geven je bepaalde specs van beide telefoons zodat er op een gegeven moment een lampje bij je gaat branden wat het beste is. ik heb al wat specs en bepaalde punten gezien in deze topic. maar het grootste verschil wil ik toch wel even zeggen. Apple wil het voor hun gebruikers makkelijk houden. ze denken alleen aan het makkelijkste wat je met een telefoon kan doen en dat is apps gebruiken, bellen, sms'en. het moest zelf voor een oma van 80 nog makkelijk te gebruiken zijn. aldus steve jobs (1955 - 2011) maar doordat het zo makkelijk is en snel is het wel minder gebruiksvriendelijk dan een samsung met android. Samsung daarin tegen wil meer laten zien dat ze open staan voor ontwikkelaars en dat het apparaat een grote schaal heeft aan andere apparaten waar hij goed mee samen kan werken. software is uiteraard android wat draait onder Linux 3.x/4.x waar heel veel andere systemen voor computers zijn gemaakt. daarom heeft het ook een grote schaal aan compatibiliteit voor heel veel telefoons. iOS is uit BSD ontstaan maar is gemaakt voor 1 specifieke device. de iPhone dus. en dat maakt apple een bijzondere fabrikant en daarom is het iOS systeem heel erg stabiel. ik weet het beide devices kosten erg veel geld. maar zoals ik al zei. wat jou het beste lijkt moet je gewoon doen.
Dit is een kwestie van mening ik heb zelf voor prive gebruik een Iphone en vind het een erg fijne telefoon ik heb van mijn werk een samsung s5 neo f telefoon En beiden zijn fijne telefoons toch zou mijn keuze op de iphone vallen maar dat is dat ik ios fijner vind

Als de Auteur nog steeds actief is en het topic nog leest ben ik zeer benieuwd waar de keuze op gevallen is

Reageer