Welke telefoon


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo mensen van het forum

Ik mag volgende maand een nieuwe telefoon halen. Alleen ik weet nog niet welke
Ik heb wel al besloten dat ik warschijnlijk een
Iphone 7+ of samsung galaxy S9+
Totaal verschillende telefoon maar ja
Wie kan we helpen?
Mvg

12 reacties

Hoi,

Ik heb niet echt verstand van deze telefoons, maar mij lijkt de belangrijkste factor het besturingssysteem: Android of Apple?

IPhones hebben voor mij echt een groot voordeel dat hun opslagcapaciteit vaak groter is en de camera erg goed is. Dat zijn dingen die ik bij Samsung telefoons altijd mis. Echter heb ik zo'n aversie tegen het besturingssysteem van Apple en ben ik heel erg gewend aan Android. Daarom zou ik nooit een IPhone kopen.

Misschien heb jij ook zoiets en maakt dat de keuze voor jou makkelijker?

Ook gekeken naar de prijs en of dit eventueel beter is bij één van de twee?

Maak anders een lijstje met wat je echt belangrijk vindt waar jouw telefoon aan moet voldoen en vergelijk ze dan. Op heel veel sites kan dat heel gemakkelijk. Je kunt eventueel ook met zo'n medewerker chatten op een elektronica site. Echter betwijfel ik of zij hele nuttige dingen te zeggen hebben.

Succes en alvast veel plezier met je nieuwe telefoon!

Gr. Pin
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je moet voor jezelf bepalen wat je het belangrijkste vindt en aan de hand daarvan een keuze maken.
Zo ben ik ooit 'overgestapt' op iPhone omdat ik altijd capaciteitproblemen had op een Samsung. Nu ben ik zo gewend aan iPhone dat ik waarschijnlijk nooit meer terugswitch. Ik weet niet of de recente Samsungs nog steeds dit capaciteitprobleem hebben en gekloot met SD-kaartjes, maar anders kan ik je wel een iPhone aanraden.

Ik denk dat de nieuwste van beide merken weinig voor elkaar onder doen. De een heeft iets wat beter is dan de ander en andersom. Samsung is over het algemeen wel goedkoper, dus misschien geeft dit wel de doorslag. Of vindt je Android een beter besturingssysteem dan iOS, of ben je gewend aan een van beide. Eerst voor jezelf bepalen wat jouw telefoon moet hebben en dan bepalen welke het beste daarbij past.
"warschijnlijk"

Nouja,

Een ander model buiten die twee lijkt mij ook een optie, omdat zij hun prijs onnodig hoog opschroeven.
Daarnaast heeft Samsung de neiging om bloatware te voegen (dus extra programma's van Samsung zelf boven op de standaard Android) en dingen zoals Facebook.

Het lijkt mij dus aan te raden om een bedrijf te zoeken dat de software updates niet zo pushet , maar ook niet opgeeft.
Maximale opslag capaciteit van de iphone 7+ is 128 gb (volgens de site van apple, volgensmij was er ook een van 256gb maar die staat daar niet tussen), dat van de samsung galaxy s9+ is 2 keer zo groot: 256 gb. Bovendien kan je nog de samsung uitbreiden met een sd kaart van max 400gb, dat kan niet met de iphone. Dus problemen met opslag capaciteit heb je eerder bij apple.
koop de iphone
Welke heb je gekozen?
En waarom?
( misschien kan je mij dan helpen met de zelfde keuze)
Hey,
Je kan de twee telefoons vergelijken, om te kijken welke nou beter is. Bijvoorbeeld: de iPhone heeft Touch ID, maar heeft Samsung dat ook? Zo kan je het vergelijken en kan je uiteindelijk kiezen welke telefoon bij je past.
Groetjes, flowingroses
kies IPhone want apple is veel beter!!!
samsung heeft ook een soort touch ID
en heeft nog plaats voor geheugen tm 256gb vgm
en nog een voordeel vindt ik is als ik het goed zeg de 3,5 mm aansluiting voor je oortjes
omdat ze die sindt de iphone 7(+) eruit hebben gehaald


heeft er iemand een iphoen 7(+) die mij kan vertellen of het irritant is als je geen ingang meer hebt voor je oortjes?
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Het is alleen vervelend als wilt opladen en oortjes wilt gebruiken tegelijkertijd. Dit kan uiteraard niet 😉. Dus ja ik vindt het redelijk vervelend dat deze aparte ingang weg is, maarja ik doe er niks aan. Je moet nu soms een beetje plannen.
Ik vind kwa besturingssysteem IPhone heel erg strikt. Je hebt bijna geen bewegingsruimte als het waren voor instaleren buiten de app store of andere bestanden. Als ontwikkelingen of experimentatie belangrijk is voor je zou ik voor samsung kiezen. Apple heeft vooral een geweldig real time audio systeem waardoor muziek maken en renderen veel beter werkt
Ik heb gekozen voor de samsung galaxy s9+ !!

Reageer