WELKE MOBIEL? HELP PLZ

• 14 februari 2014
  • 33 reacties
  • 1686 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal
Ik heb nu een samsung galaxy gio en dat is echt een ***mobiel en ik wil een nieuwe halen maar ik weet niet welke. 
Ik zit te denken rond de 200-250 euro ofzo en minstens 5 GB opslag en 4 inch ofzo.

tips plz! 
x

33 reacties

Heee !
Ik heb de samsung galaxy s3 mini.
Die is €165,- , ziet er perff uit (Ik heb een witte), en is hartstikke snel !

Ik heb hem 2x laten vallen, geen kras, echt niets ! Terwijl er overal staat dat
De s3 mini snel krassen krijgt.

Hij heeft 8GB, en is dus goedkoper dan dat zat te denken.. voordeel of niet?

Hopelijk heb je er iets aan !
Kuss,
Blondjeee015

Toegevoed na 2 minuten:

Als je een duurderde wilt, met meer GB, is de S3 een goede keuze. Die heeft 16GB, maar maakt de prijs wel weer
Zo'n 100-€200,- duurder.. ken 1 Iemamd die deze phone heeft, maar die zal liever de s4 willen, omdat zn s3 echt super veel krassen heeft ! xx
Bedankt voor die snelle reactie!! x
S3 mini lijkt me een mooi ding!

Zijn er nog andere mensen met tips zodat ik kan vergelijken?
Alsjeblieft !
Denk dat je nog best veel reacties op dit topic
Gaat krijgen, bijna iedereen heeft hier denk ik een mobiel, dus daarom (; .

Misschien kun je anders ff naar een telefoonwinkel in de buurt gaan? 
Moet je wel opletten dat ze niet reclame gaan maken voor t duurste ding in hun winkel x
haha ik hoop het niet.
Ik ga woensdag naar telefoon winkel hoop dat ze me verder kunnen helpen met een leuke mobiel.
Jaa hoop t ook voor j x
Wil je echt android of is ios of windows ook goed?

apple zal ik niet aanraden (al helemaal niet voor die prijs)
android zal ik toch voor een sony of een htc gaan 
windows is niet zo veel keus voor maar de nokia lumia serie is erg goed
Samsung vind ik troep en de rest ook spaar voor een IPHONE 4S of 5S of Iphone 4 maar de rest vind ik persoonlijk shit ik heb blackberry samsung alles gehad maar de iphone gaat toch het langste mee een simpel mobiel met alle mogelijkheden en het is simpel
weer iemand die denkt dat iPhone perfect is...
dat iedereen zo een ding heeft om "er bij te horen" wil niet zeggen dat het perfect is 😉 (iedereen is te lui om verder te zoeken naar wat nou ECHT goed is)
als je niks van elektronica snapt kun je beter stoppen met lezen vanaf nu..

voor 400 euro wat een iphone ongeveer kost (4s)
kan je in een ander toestel dit krijgen;
betere camera (zowel voor- als achter)
betere processor
groter scherm (wat je zelf fijn vind)
meer RAM geheugen/ingebouwd geheugen

de dingen die in een iphone zitten zijn ongeveer 200-250 euro waard, en de rest van de prijs is puur voor het merk ;)
--------------------------------
nog even on-topic:
als je een samsung toestel wilt (populair merk met goede prijs-kwaliteit verhouding), dan raadt ik je een van deze 3 aan;
Ace3
S3 mini (zoals al werd gezegt)
of een wat ouder toestel (niet erg aan te raden, maar binnen jouw prijsvoorkeur), de  S2 plus

voor iets meer dan 250 (rond de 260) heb je keuze uit 2 mooie Sony toestellen, namelijk;
Xperia SP of Xperia V
De SP is een nieuwer toestel, dus daar zou ik eerder voor gaan.

de rest van de merken (HTC, LG, Acer, Huawei, Nokia) zijn niet aan te raden qua budgettoestellen 😉
Met een HTC zit je altijd goed (hoewel de Desire C wat minder is).
Ik heb zelf een HTC Desire 300 en hij werkt prima. 
Waar je vooral op moet letten is dat je er een kiest met veel intern geheugen (voor de apps) en ik vind een lange batterijduur ook belangrijk.
🙂
-Ben het trouwens aardig eens met giogamer97, iPhones zijn echt niet beter en ik ben zelf best wel tegen Apple maar oke :P
-Ik zou eerder voor Android dan Windows gaan, mijn vriendin heeft een hele snelle HTC met windows, ziet er gaaf uit, maar er zitten nog veel kinderziektes in. De youtube app werkt niet goed, ze kan geen foto's bekijken op Facebook Messenger, dat soort dingetjes. Daar heb je met een Android geen last van.
thnx guys! Ik ben naar de stad geweest en zie nu pas de reacties.
ze hadden mij de samsung galaxy core aangeraden, dat was wel fijn; lekker groot scherm vind ik 4,3 inch 😉 en 8 gb dus die heb ik maar gehaald en ben er wel blij mee.
Maar nog bedank voor alle reactie's.
Samsung vind ik persoonlijk het makkelijkst. Snel en efficiënt. Ik heb zelf de Samsung SIII mini en ben er heel tevreden mee.
oops, niet gezien dat je er al een gekocht had.. en geen idee hoe ik deze reactie moet verwijderen :$
iPhone vind ik heel fijn maar je kan ook Windows Phone nemen.
Ik vind android shit.
Ik heb zelf witte iPhone 4. Mijne heeft 64 GB maar de meesten hebben 8/16 (mijne is speciaal of zo?).
iPhones zijn wel duur, maar zoo fijn! Het enige nadeel is dat hij echt supersnel kapot valt.
Samsung Galaxy S3 heeft een vriendin van mij, ook echt een fijn ding.
iPhone 4 gaat maar tot 32 GB dus jouw verhaal klopt niet ;)
Ik heb een iPhone 4S met 32 GB en ik vind hem best wel stevig.
Ik vind de iPhone heel erg gebruiksvriendelijk. Enige problemen: mobiel internet raakt snel op en het glas breekt tamelijk snel.
Badge +17
Je moet gewoon kijken bij de Samsung en Iphone toestellen. Die zijn over het algemeen het beste. Een Huawei is ook een erg goede, hoor ik van bekenden.
Bedankt voor die snelle reactie!! x
S3 mini lijkt me een mooi ding!

Zijn er nog andere mensen met tips zodat ik kan vergelijken?

zoek de motorola moto G eens op, Google heeft dit toestel uitgebracht in samenwerking met Motorola, 

dit toestel heeft;
1,2 ghz quad core
1 gb ram
8 of 16 gb intern geheugen (helaas niet uitbreidbaar...)
4,5'' met 720p (hd) resolutie
verder gaat de batterij super lang mee 
heeft ook gorilla glas 3 (kras is onmogelijk) 
voelt solid aan, 5mp camera met gave features

kost nu 180 euro dacht ik, heb het toestel ook en het is ongeloofelijk snel. je kunt hem vergelijken met de Samsung Galaxy S4 ;) 

voor de ontechnische mensen hier: de s4 moet heel veel er bij laden voor android, dit noemen ze zelf touchwiz... de motorola draait echt op stock android en is daardoor super super snel voor een goede prijs. krijgt ook altijd de laatste updates :) 

motorola geeft lang garantie en het is een aanrader.

gr 

Joost
hmm, voor 320 euro heb je tegenwoordig een nexus 5;
 als je niks van elektronica snapt kun je beter stoppen met lezen ;)

de nexus 5 heeft: 

2,3 ghz quad core krait 400
adreno 405 gpu
2 gb ram 
1080p (full hd) 
4,95'' met gorilla glas 3
langdurige batterij, en draait stock android.

dit toestel powned de iphone 5s met specs en prijs ;)

maar voor de rest maakt motorola goede toestelen, check de moto E en de moto G eens uit.
Hallo joost en de opener van het topic,

Ik kan je vertellen ik heb mijn zwarte iphone 4s met gorilla glas in mijn tas gegooid en hij zat vol met krassen, daarna laten vallen en het glas was helemaal kapot dus dat 'gorilla glass' kan toch niet zoveel hebben....

===============================
on topic:

Ik zou een 5s nemen, ik heb nu de Gold iphone 5s 32 gb en I ❤ it !! hij is supersnel, en met een goed hoesje 😉 gaan ze goed lang mee en qua software zijn ze vele malen beter dan een android ofzo ik heb alles gehad van windows tot android en apple maar apple werd niet sloom en al mijn samsungs werden dat zoizo  en ook die zijn allemaal gestorven aan een gebroken glas 😞
Als je niet veel geld hebt is een alcatel of een Wolfgang (van de aldi) aan te raden. Het type moet je zelf maar kiezen aangezien ik niet weet wat je precies wil!
Badge +17
Samsung Galaxy S Advance is een erg fijne, ook een iets nieuwere mobiel!
eerlijk gezegd heb ik nu een gele Iphone 5C
maar ben aan het overwegen om zo snel mogelijk een Samsung Galaxy S5 te kopen
samsung is GÉÉN TROEP, dat dacht ik eerlijk gezegd eerst ook. maar ik ga android een keer proberen. 
ik wou eerst de iphone 6 gaan kopen als ie uitkwam. maar de Samsung GS5 lijkt echt ****ing veel erop. 
ook een vingerscanner en ook nog is waterproof!
probeer geen reclame te maken maar ik vind samsung nu al beter dan apple.  ik heb nu al wat filmpjes gezien over de
Samsung GS5. 
de specs voor de samsung Galaxy S5:
de OS is een  Android 4.4.2 
2.5 GHz Quad-core processor
de display is 5.1 inch (hangt er vanaf of je een groter scherm fijner vindt)
1920x1080 resolutie
de batterij gaat een stuk langer mee dan de S4 het heeft namelijk een batterij 
van 2800 mAh
hij weegt 145 gram ( als je dat wilde weten)
niet al te zwaar. 
heb je een t-mobile account dan kan je met een startabonnement  het toestel in zijn eentje al vanaf 109,95 kopen
voor sommigen misschien iets te goedkoop maar zeker niet slecht.  De Samsung GS5 is iets wat de iphone waarschijnlijk nooit zal produceren.
dat het een stof en waterbestendig toestel is. 
dus heb je niet zoveel geld en heb je maar ongeveer 200,00   wacht dan niet op een iphone 5S of 6 van wel 699,00 , 799,00 , 899,00 terwijl je gewoon
eentje kan kopen van 109,95  kom je ook nog is goedkoper uit en bespaar je geld en heb je gelijk al een nieuw toestel. 

Reageer