welke iphone moet ik kopen?

• 17 november 2019
  • 9 reacties
  • 129 Bekeken

Badge

Hoi allemaal! Ik zit in een dilemma want mijn telefoon die ik nu heb (samsung) is heel sloom en de camera ervan is gebarsten dus ik wil een nieuwe kopen maar ik zit te twijfelen of ik nu gelijk een iphone 7 koop waarbij bijna al mijn geld gelijk weg is of ik ga mijn ipad verkopen en dan koop ik een iphone 7 plus en hou ik ook nog geld over want bij de iphone 7+ heb je een langere batterijduur en ik hou heel erg van de camera, maar dan moet mijn ipad wel weg. Maarja dit dus ik wil ook geen spijt krijgen snap je. als je advies wilt geven graag!

9 reacties

Badge

Oké ik heb iphone7+ gekocht oeps

Reputatie 7
Badge +12

Heyo,

Oke daar ben je dan zelf snel uitgekomen. Waarom heb je gekozen voor een Iphone 7? Ik bedoel voor datzelfde geld had je een andere telefoon kunnen kopen met een beter scherm, betere camera, en betere batterij. 

Maar oke. Jou keuze. Heel veel plezier ermee!

See ya!

Spookyzx. 

Badge

Ja ik heb altijd een samsung en huawei gehad, niet slechte telefoons hoor maar ik wou weer eens wat anders proberen ik hou van afwisseling haha

Reputatie 7
Badge +17

Hallo Anoox :)

Ik heb nooit een iPhone gehad dus ik kan je helaas geen tips geven in dat opzicht.

-Dr8gon99

Badge +1

Als je nog wat geld wil over houden voor andere dingen dan zal ik voor een fairphone 3 gaan een apparaat wat draait op Android 8 Oreo. En de telefoon is gemaakt om makkelijk uit elkaar te halen zodat als je iets wil upgraden je dat heel simpel kan. Hij kost rond de 350 euro. Kijk maar op YouTube!

Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Badge +1

Heyo,

Oke daar ben je dan zelf snel uitgekomen. Waarom heb je gekozen voor een Iphone 7? Ik bedoel voor datzelfde geld had je een andere telefoon kunnen kopen met een beter scherm, betere camera, en betere batterij. 

Maar oke. Jou keuze. Heel veel plezier ermee!

See ya!

Spookyzx. 

Mee eens ik gebruik een note 9 en die is 600 euro en een iPhone 10 of 11 kost veel meer geld voor minder goede specificaties.

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben 14 en ik heb geneens een telefoon. Het is niet eens nodig om gewoon normaal te leven.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo ItzzJustme :)

Ik ben het met je eens, ik vindt het gewoon onzin eigenlijk, ik kan prima leven zonder telefoon maar ik heb er 1 zodat ik met vrienden kan communiceren.

-Dr8gon99

Reputatie 7
Badge +12

Heyo,

True je zou makkelijk zonder telefoon kunne leven. Ik vind het ook wel tof om te lezen dat je (ItzzJustme) zonder telefoon leeft. Tegenwoordig zie je al kinderen van 5 die al een telefoon in hun handen hebben. Nou ga ik even heel oud klinken. Toen ik 5 was speelde ik buiten of gewoon met lego. En sprak ik af met vrienden. Ik had echt geen telefoon waar ik ds hele dag op zat haha.

Ik kan vooral tegenwoordig echt niet meer zonded telefoon. Ik heb vrienden in het buitenland en ik zou niet weten hoe ik ze anders elke dag kan bereiken zonder me telefoon te gebruiken.

Ik ben zelf sinds een aantal jaar helemaal gek op Samsung telefoons zo ben ik van 8 naar nu uiteindelijk de note 10+.  Tuurlijk kost mijn telefoon heel wat, maar voor het geld van de iphone 7 plus met de specs had je een betere telefoon kunnen kopen.

Maar het is natuurlijk je eigen keuze en Anoox was erg blij met zijn gekozen telefoon,  ik hoop dat hij er lang plezier van zal hebben!

See ya!

Spookyzx.

Reageer