weet niet meer wat ik moet doen

• 14 januari 2015
  • 5 reacties
  • 350 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Dus ik had laatst iemand ontmoet op skype en we kende elkaar niet ze had de verkeerde persoon maar ze wilde nog wel gezellig kletsen zei ze en ik vond dat ook wel goed ik had toch niks beter te doen dus we gingen en gewoon normaal gesprek houden maar toen gingen we omstebeurt vragen stellen dus ik begon met een simpele vraag welke muziek vind je leuk ze vond dat geen leuke vraag ik zei oke weet jij een leuke vraag? Ze vroeg of ik een vriendin heb (nee). Ze vroeg wat ik allemaal gedaan heb met meisjes . toen moest ik eten toen ik terug was vroeg ze of ik mijzelf wilde laten zien of ik Even knap was als op de fotos die ik stuurde ofzo (ik had ook fotos van haar) ik zei oke ik liet mijzelf zien en ik vroeg of ze haar zelf kon laten zien zij zei dat ze geen cam heeft alleen haar vader dus kon ze pas later in de avond ik zei oke is niet erg . We gingen weer vragen stellen en zij vroeg of ze een iets meer ongemakkelijkere vraag kon stellen ik zei oke maakt mij niks uit en ze vroeg : hoeevaak trek je per week ik was toen van wtf en zij ging toen lachen dus ik dacht dat het een grap was en lachte ook gewoon en de vraag daarna was ook weer sexueel en ik vroeg of we kunnen stoppen met vragen stellen en zij vond t goed ik vroeg of ik misschien haar nummer mocht voor whatsapp want naast t sexuele was ze wel echt aardig en ze zei dat haar telefoon kapot is en gemaakt wordt. Na weer een normaal gesprek zei ik dat de cam uitging doen en ik zei maar ik heb t liever even niet meer en zij zei dat ze t heel graag mijn reacties wilde zien ik zei oke het kan niks kwaat als ik m nog wel even aan heb en toeb vroeg zij of ik wilde afspreken ik zei oke is goed en toen begon ze weer wat seksueel te praten en na een tijdje zei ze dat ze een verhaal gaat schrijven (seksuele fantasie) ik zei oke? En na het verhaal zei ik "wtf haha" en toen zei zij ben je nu geil ik zei niet echt heel erg en zij Zei dat ze nat was en dat vond ik wel een beetje raar dat ze dat zei maar ik zei gewoon "oke?" Bedankt voor de informatie?" En toen zei ze dat ze zichzelf toen op dat moment aan het vingeren was ik zei "dit word een beetje ongemakkelijk maar tis jou keus omdat te doen dus doe wat je wil ik kan je niet stoppen" en toen vroeg ze of ik een stijve had ik zei nee en ze vroeg of ik het lekker vond om een hand in mijn broek te stoppen ik zei nee ik ga niet trekken of in die richting voor camera straks ben je een man/vrouw van 40. Zij antwoordde met ja dat is waar er lopen een hoop rare mensen rond (door die zin kreeg ik weer wat meer vertrouwen dat ze geen pedo is) toen zei ze dat ze ging douchen en zo weer terug kwam ik zat toen daarna bijna 4 uur te wachten tot ze terug kwam en ze kwam niet meer terug dus ik had haAr niet kunnen zien dus ik kon niet weten wie zij echt is toen vroeg ik die ochtend waarom kwam je niet meer online en zij zei dat haar oom in het zieken huis kwam en ik zij oke snap ik
toen begon ik even na te denken en begon te denken dat ze nep is in had namelijk 5 redenen 1.ze kwam niet online zo dat ze haar zelf niet hoefte te laten zien
2. Ze praatte heel seksueel 3. Ze heeft als enige sociale media skype 4. Toen ik om fotos vroeg zei ze geen nieuwe wilde maken dus stuurde ze oude 5. Ze wilde dat ik mn cam aan moest laten

Ik denk dat ze/hij nep
is maar wat nou als ze echt is dan heb ik een heel erg knap meisje zo afgewezen
ik heb een paar opties
1 niks meer doen en haar/hem vergeten
2 (wel gevaarlijk) haar ip adres opsporen via de fotos die ze gestuurd heeft
3 weer praten
 ik ben btw 14
Pls iemand help

5 reacties

Om te kijken of ze echt is, heb je een voor en achternaam van haar? Dan kan je dat googlen en zoeken of ze echt is door te kijken of die foto's ook als zoekresultaten komen...?
Op Skype heb je ook een functie dat je wel online bent, maar voor de ander als onzichtbaar staat, misschien heeft ze dat gedaan?

Maar het is best wel verdacht met webcam en al dat gepraat enzo, dus als je geen bewijs sporen op internet vindt dat ze echt is, dan zou ik dr maar vergeten.
ja ik heb haar op google gezocht ook haar fotos maar ik vond niks dus het lijkt mij inderdaad ook beter om haar te vergeten ik heb haar net uit skype verwijderd dankje voor de reactie!
Je kan niet iemand zijn IP uit een foto toveren. Wel kan je het tracken via een call, !aar verder heb je niets aan haar IP, je kan geen aangifte doen ofzo. Behalve als je haar wilt hackem ofzo xD. Als je gechat hebt is het wss nep, als het echt met stem was dan zou het misschien echt kunnen zijn maar ik denk aan je verhaal te horen dat iemand gewoon doet alsof ie een meisje is
Als dit via Skype is gebeurd kan die jouw ip adres achter halen met 1 of andere Skype reslover tool maar met een ip adres heb je niks aan 😉 en als het via ergens anders is gebeurd kan die jouw niks aan doen. Genoeg informatie?
ah mensen toch ... dit soort verhalen 😞

Reageer