weet iemand Leuke OnlineGame?

• 28 november 2012
  • 37 reacties
  • 1919 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hey ik ben een meisje? en ik vroeg me af of iemand leuke online spel kent die gratis is om te gamen , ik hou van racen en schietspellen,
gr brunette

37 reacties

metin2 is wel leuk spel,
Minecraft!
Camwijs!
Sunnieday!
Habbo!
Sherwood Dungeon!
Strong-hotel!

Dit waren ze! ;)
En de spellen die je op de Ipad/Iphone/Ipod kunt spelen is:

Minecraft!

Ik heb zelf een Ipad! 😉
Call of duty of Need For Speed..?
Een spel wat mij en vrienden al een jaarof 2 prima weet te vermaken is League of legends. 
Op het begin lijkt het vrijwel onmogelijk maar je wordt na een tijd steeds beter! En dan wordt het leuk! 
En doordat er 150 characterszijn om te spelen, is elk potje zowat anders! Hoop dat je het leuk vind! Als je begin tips nodig hebt, voeg "****" toe op LoL.

veel plezier!
Ik ga je sowieso toevoegen hahah! Ik ben een gamergirl en speel ook league.
@zomaareenjongen @Yenna
We willen er op wijzen dat het in strijd is met de forumregels om persoonlijke gegevens en profielen met elkaar uit te wisselen. Zo ook deze op te vragen of voor te stellen dit te doen.

Groetjes, Lotte de Kindertelefoon
VirtualPopstar.com !!!
COD<3 kost wel geldd en je hebt een ps3 of xbox nodig, op pc kan ook volgensmij maar weet niet zeker. Habbo retros zijn ook wel leuk maar niet wat jij zoekt denk.. Suc6 met zoeken haha
BLACK OPS 2 !
runescape
need for speed world
minecraft
warrock
metin 2
cabal
Flyff
Je moet t alleen wel downloaden en je moet er ook engels voor kunnen spreken.
Er zijn wel veel nederlanders online maar engels is toch echt essentieel.
Je kunt zelf kiezen wat voor job je wilt
Mercenary: vechten met een zwaard
Acrobat: pijl en boog of yoyo
Magician: met een staff of een wand als een soort tovernaar
Assist: met een knuckle een soort ding over je arm waarmee je klappen uitdeelt eigenlijk gwn met je vuisten
en daarbij krijg je dan ook een stick daarmee kun je jezelf en andere buffen waardoor je sterker wordt.
BLACK OPS 2 !

Het meest vertyfste spel op de markt, de gehele cod serie meegerekent.
Als je gmod op steam koopt (mod voor half life 2) heb je allemaal leuke spellen in een die je samen met je vrienden kan doen
BLACK OPS 2 !

echt serieus was mis met jou, overal heb jij commetaar ik ik zweer ga van deze website al als je geen mensen helpt, echt waar mij help je er niet mee, en deze andere ook niet. 
Ik raad System Shock 2 aan. Het is echt een goeie horror/classic/fps/rpg. Alleen niet gratis
howrse is hele leuke game 🙂
Habbohotel
world of warcraft. sommige meiden die ik ken vinden het ook wel leuk
BLACK OPS 2 !

haha en Cod Ghosts lijkt me echt kei leuk, komt jammer genoeg pas over 2 maanden 😳
League of legends, een moba online game, kost wat oefening, maar is daardoor deste leuker!
BLACK OPS 2 !

echt serieus was mis met jou, overal heb jij commetaar ik ik zweer ga van deze website al als je geen mensen helpt, echt waar mij help je er niet mee, en deze andere ook niet. 

Oh, dus als iemand zijn mening geeft over iets is er gelijk iets mis met hem. Beetje hypcoriet trouwens, dat jij commentaar op hem hebt. 
Habbo, Call of Duty of Minecraft 😛
Battlefieldplay4free.      Is gratis
Haha volgends mij kom ik hier super nerdy aanzetten ofzo maar,
Ik speelaltijd flappyBird achter de pc x
Gratis schietspel: Planetside 2
Gratis schietspel: Americas Army
Gratis strategie/schiet: World of Tanks

Allemaal 'nieuwe' top spellen (geen een of ander gaar oud spel ofzo)

Reageer