Vraag

Webshop emo/goth/punk kleding

  • 29 April 2019
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Er zijn een paar kledingstukken die ik graag zou willen kopen. Denk dan vooral aan een beetje de dark-edgy stijl, ik draag graag donkere kleding. Volgens mij valt dit onder emo/punk/gothic maar ik weet niet precies welke het beste. Enkele dingen die ik graag zou willen kopen:
  • Crop top (niet te hoog, minimale huid zichtbaar
  • Lage laarzen (Dus geen hoge pijp of hakken, een beetje blokhakken is wel oké)
  • Slanke shirts en/of truitjes
  • Semi-skinny jeans (niet ongelooflijk strak, maar ook niet heel baggy of dergelijk)
  • Ik zou ook wel wat accessoires willen, zoals (kleinere) chokers en armbandjes
(Ik heb een mannelijk lichaam)
Als er iemand is die verstand heeft van deze kledingstijl hier is en een goede webwinkel kent, laat het me dan alsjeblieft weten! Ik heb al op bv attitudeholland gekeken (waar ik ook m'n haarverf koop) maar daar zijn vooral shirts met bandnamen, en eerlijk gezegd ken ik de meeste niet en ben ik niet een superfan. Ze hadden daar ook geen crop top voor man(nelijk lichaam) maar ik had opgezocht en het is geloof ik niet super moeilijk om je eigen crop top te maken van een (oud) shirt.

Alvast bedankt!
PinkLasagna

3 reacties

Hey!

Sorry, ik heb er niet echt verstand van.
Je zou elk kledingstuk apart kunnen zoeken met bv "emo choker",... er is veel kans dat je dan wel iets goed tegenkomt.
Je kunt ook eens kijkenop social media of er groepen zijn van mensen die deze kledingstijl hanteren. Je zou hen om tips kunnen vragen waar ze het vandaan halen.

groetjes
Lot
www.large.nl is een goede site, ik heb er zelf ook al vaak op besteld en nog nooit problemen mee gehad.
Badge

Hiiii!!

vet cool:D

ik haal meest mijn kleding van trift stores en online type ik choker in om chokers te vinden!! Je moet een paar keywoorden als gothic of emo gebruiken als je echt de coole kleding wilt!!! Ik hoop dat het werkt^^

Reageer