Vraag

webcam opgenomen ?

• 22 juni 2016
  • 6 reacties
  • 672 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hoiii
ik zat net op een website en daar kun je zeg maar met random mensen over heel de wereld webcammen (jullie kennen het vast wel) je klikt zeg maar random en dan krijg je iemand om mee te praten etc.
nou ik liet mn gezicht niet zien en ik deed het gewoon voor de fun (niks raars ofzo gewoon praten met mensen)
en toen praatte ik met iemand en toen vroeg die of ik mijn gezicht kon laten zien (ik kon die van hem niet zien, ik zag gewoon witte muur ofzo denk) en toen liet ik mn gezicht echt 1 sec zien.
en idk of dit dom klinkt maar toen zei die dat hij me had opgenomen en dat ik niet mocht wegklikken of mn webcam mocht uitdoen enz. Maar ik klikte meteen weg 😛 maar idk of hij nou iets kan doen als hij me echt opgenomen heeft enz? Ik deed niks raars ik wilde gewoon praten eigenlijk maar nu ben ik bang dat mn gezicht ergens verschijnt ofzo en idek.

Normaal ben ik niet echt bang voor dit soort dingen maarja
Is het erg? en kan die man/vrouw iets doen nu ofzo :p

groetjes depressed

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Ik denk niet dat er iets erts mee wordt gedaan.
Diegene dreigde juist om jou dingen te laten doen voor de webcam (om vervolgens op te nemen) en met jouw hoofd kunnen ze ook niet heel veel.
Goed dat je het hebt weggeklikt!!! Ik heb mindere ervaring ermee... Daarmee bedoel ik dat t bij mij minder goed is afgelopen door zoiets...
Als je al bent opgenomen zou ik niet weten wat ze met 1 seconde beeld zouden kunnen, dus ik zou me niet al te veel zorgen maken. Het enige dat ik me zou kunnen voorstellen is dat iemand die jou kent het gezien heeft en dan zou die weten dat je een keertje op die site bent geweest. Maar mn halve klas is daar wel eens op geweest, dus ja, je bent zeker niet de enige die daar wel eens komt.

Ik heb zelf wel eens seks (aftrekken) voor de cam gedaan daar, maar ik zorg er altijd voor dat ik niet herkenbaar in beeld kom.

Dus nooit je gezicht in beeld en ook liefst een neutrale achtergrond, dus dat ze je kamer ook niet kunnen herkennen.
Want dan ben je de ene keer bloot en niet in beeld met je gezicht en de volgende keer niet bloot en helemaal in beeld en dan weten ze je gezicht ook, omdat de achtergrond hetzelfde is. 1 en 1 is 2 voor die gasten die alles opnemen daar.

Ik ga er altijd maar voor het gemak van uit dat ze me opnemen en houd daar ook rekening mee met wat ik wel of niet wil laten zien en zeggen.

Ik zit dan gwn voor een witte muur of een andere kleur, want ik ga het hier ook niet verklappen haha.
Je moet altijd voorzichtig zijn op zulke sites, want ze willen altijd meer en eventjes je gezicht zien (vooral die gasten die zelf niet in beeld komen), maar dat doe ik nooit, ook al laat die andere jongen zijn gezicht wel zien

Als je een normaal gesprek hebt, waarin je dus geen dingen vertelt die tegen je gebruikt zouden kunnen worden, dan zou je eventueel wel gewoon in beeld kunnen, maar houd ik je achterhoofd dat je opgenomen kunt worden

Gr. JJ
Oke bedankt iedereen haha.
Ik maak me er nu eigenlijk helemaal geen druk meer om :P
Ik raakte denk toen even in paniek :')

Thanks anyways!!
Ik heb hier geen ervaring mee. Maar het zal me erg stom lijken! Gelukkig heb jij het niet gedaan!

Goedzo! 😃
Kan dat zo'n kwaad dan?

Wat zou hij er dan mee moeten doen als ik vragen mag? :?

Gr.

Reageer