Wat zouden jullie doen? (DRINGEND)

• 11 september 2016
  • 7 reacties
  • 553 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik heb ondertussen bijna een jaar geleden iemand 'ontmoet' via het internet. Eigenlijk kennen we mekaar amper. We hebben het voornamelijk over onze 'crushes'. Enkele dagen geleden vroeg ik d'r iets belangrijk (of ze iets aan iemand had gezegd) waarop ze 'ja' antwoorde. De dag erna vroeg ik haar wat ze dan juist had gezegd. Toen zei ze 'niks'. Daarop antwoorde ik dan nog iets maar dat negeerde ze. Ze negeert wel vaker men berichten, zoals nog vele andere mensen waarschijnlijk ook doen. Gewoon omdat ze geen zin hebben om te antwoorden of zo, weet ik het. Ik ben iemand die het echt niet afkan als iemand niet terug antwoordt. Daarom antwoord ik zelf altijd terug. Ook nog iets anders voor ik aan 'de essentie' van m'n verhaal ben. Ze vraagt af en toe eens welke foto het mooiste is, je weet wel, zo keuren. Dan zeg ik er 1 en dan zet ze gewoon een andere op bv Insta. (Mijn antwoord negeert ze ook altijd) Nu daarom heb ik beslist om haar ook eens te negeren, dus gisteren stuurde ze en heb ik het gewoon genegeerd. Daarnet stuurde ze 'Is er iets?'
De vraag:
Zou jij dat bericht negeren of gewoon antwoorden?
(Ik weet het, het is kinderachtig over wat ik nu bezig zit. En er zijn wel belangrijkere dingen dan dit. Maar ik kan het gewoon echt niet af dat ze zo onrespectvol is. Misschien vinden jullie van niet, maar ze is echt wel onrespectvol!)

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi,

Ik zou gewoon eerlijk zijn. Ik vind dat dit in alle gevallen belangrijk is en zeker in je "vriendschap". Zij kan niks veranderen als je niet aangeeft wat je niet prettig vind.

Het is helemaal niet erg of kinderachtig dat je dit hier plaatst. Alles wat je wilt mededelen is welkom. Enne, er zijn mensen die zich zorgen maken over een pukkel die niet weg wilt, en daar doet niemand moeilijk over!

Gr. Pin
Hey,

Ik vind berichten negeren eigenlijk heel erg kinderachtig (dat jij hier mee zit is niet kinderachtig! jij voelt je er kut bij en dat gevoel mag er zijn!). En wil jij jezelf verlagen tot dat niveau? Ik denk dat het het beste is als jij eerlijk zegt waar je mee zit. Doordat je eerlijk naar haar toe bent geef je aar de kans eerlijk naar jou toe te zijn. Soms moet je even de volwassen'ste van de twee zijn, maar dat is dan maar zo... Als je je vriendschap wilt houden heeft negeren geen enkele zin. Dat maakt het uiteindelijk denk ik alleen maar een groter ding.

Liefs,
Pheebe
Reputatie 7
Badge +19
Bedoel je met negeren dat je blauwe vinkjes ziet, maar er geen antwoord is? Ik heb namelijk ook wel eens dat ik het lees, maar even geen zin/tijd heb om te antwoorden. Ik doe dit dan later.
Bedoel je met negeren dat je blauwe vinkjes ziet, maar er geen antwoord is? Ik heb namelijk ook wel eens dat ik het lees, maar even geen zin/tijd heb om te antwoorden. Ik doe dit dan later.

Nee, haar foto staat altijd in dat cirkeltje (als je begrijpt wat ik bedoel 😉 ) Ze heeft het dus wel degelijk gelezen.
Hoi

Ik begrijp wat je doormaakt. 🙂 Ik ken ook zo iemand. Ik zou gewoon antwoorden. misschien heeft zij wel een reden om niet te antwoorden. Misschien is het internet bij haar thuis slecht, misschien mag ze niet langer dan een uur per dag op haar telefoon... Er kan van alles zijn. Ga haar niet negeren, maar vraag eens subtiel waarom ze niet antwoordt, dan zal ze merken dat je dat wachten niet leuk vindt.

Hopelijk heb je er wat aan :-)
Groetjes
Heyy! :)

Ik begrijp je zeker, ik heb hetzelfde ook vaak gehad... Ik zou reageren: ''Jij negeert mij. Waarom negeer je mij?''

GR. en succes 😂
Zoals meer hebben gezegd zou ik haar gewoon subtiel vragen waarom ze niet antwoord! Natuurlijk kan ze er redens voor hebben dus word niet meteen boos op der ofs. Wees de volwassenen en ga niet terug doen wat zij bij jou deed. Leg uit hoe je je voelt en vertel alles. Zij kan daar vast wel iets mee en de kans is klein dat het negeren door gaat 🙂 Gr Maii

Reageer