Vraag

Waar kan je ibf zoeken?

  • 21 October 2020
  • 6 reacties
  • 279 Bekeken

Badge

Hoiii,

ik zoek dus een IBF. Heeft iemand tips waar je dit kan vinden ?

 

 

Groetjes


6 reacties

Heey @echt-anoniem ,

Ik snap zeker je nieuwsgierigheid en interesse erin en Ik kan je zeker paar Tips geven maar ik wil je ook eerst uit eigen ervaring vertellen dat het ook gevaarlijk kan zijn. En dat je wel alsnog moet uitkijken.

Je kan bijvoorbeeld ook te hecht worden aan iemand van internet en dat is best wel gevaarlijker dan dat je denkt. Want je kent iemand niet en voor je het weet krijg je soortvan echte gevoelens of neigingen tot social media delen of iets echters en dan word het best wel gevaarlijk omdat je niet weet wat er kan gebeuren met de informatie die je dan iemand geeft en wie iemand is. Tis niet al te verstandig eigenlijk.

 Dus raad het je niet aan. Dus ik zou toch even erover nadenken!

Groetjes Linda_Official

Badge

Tiktok! Zet gwn een reactie onder een filmpje van iemand die je leuk lijkt om als IBF te hebben!

Reputatie 2
Badge +3

Hoi hoi!

 

Ik snap dat je een internet vriend(in) of anders wilt hebben.

Maar pas er mee op, er zijn veel pedofielen op chat websites en heel veel online 'vrienden' die ik heb gehad hebben mij na een half jaar of een paar maanden gewoon gedumpt.

 

Ik heb er zelf nu een sinds 2017 en we chatten eigenlijk niet zo vaak, maar als we het doen is het leuk.

Je zal bijvoorbeeld op je spel computer voice chatten of op Discord (discord.com) kijken naar wat chat ruimtes om te chatten.

 

Veel succes en sterkte in deze corona tijd!

-Sam

;)

Hallo echt-anoniem :)

Je kunt ze vinden in games, social media, discord, forums, en nog meer websites.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 2
Badge +3

klinkt raar maar roblox

 

Heyy, 

Je zou ook op Wink kunnen kijken. Daarop heb ik ook iemand ontmoet, die nu één van mijn beste vrienden is! Wees alleen wel voorzichtig, want er zitten ook mensen op die app, die andere intenties hebben of alleen maar naaktfoto’s willen. Als je je gepusht voelt of niet fijn, kan je er dus ook gewoon mee stoppen. 

Veel succes, hopelijk ga je vinden wat je zoekt!!

Groetjess!!

Reageer