waar kan je gratis films kijken met ondertiteling ( liefs red band society)

  • 24 October 2017
  • 24 reacties
  • 17680 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hooi weten jullie waar je gratis films kan kijken met nederlandse ondertiteling? ik heb wel een paar sites gevonden om gratis films te kijken maar er was geen ondertiteling bij en ik kan geen engels vertaan 😞 en eigg wil ik ook de red band society kijken.
ik heb serieus alle films op netflix gekeken haha ik heb zelfs films gekeken die doodsaai waren. maarja .

24 reacties

Hoi !
Ik denk dat je het zal moeten stellen met de enkele films die op YouTube staan . of wat dacht je ervan eens naar de bib te gaan ?
Ik vrees dat alle andere opties toch echt betalend zullen zijn .
Veel plezier er nog mee !
Groetjes , Lot
Tja...
Dat opzoeken is vrij lastig aangezien er niet zoveel mensen Nederlands spreken.
Daarnaast wil je iets betaalds gratis hebben.
Dus in feite zoek je een shady streamsite die toevallig Nederlandse subtitles heeft.
Begin dan maar eens met Engelse subtitles..
Popcorntime, het is alleen zonder Nederlandse ondertiteling. Maar van veel Engels luisteren leer je het vanzelf.
Als je een iphone hebt zou ik zeker Bobby Hd kunnen adviseren, nog nooit gehad dat hier iets niet tussen staat. Wat ook nog eens fijn is, is dat je de grote van de ondertiteling nog aan kan passen.
Hoi!

Je hebt alle films op Netflix al gezien? Wauw, hoe lang ben je daar mee bezig geweest?

Zoals hierboven al genoemd, kun je naar de bibliotheek gaan. Je kunt daar dvd's lenen, helemaal gratis, en als dat een Nederlandstalige dvd is staat er vast Nederlandstalige ondertiteling bij.

Op Youtube heb je van die kortfilms. Die zijn niet altijd door professionals gemaakt, maar ik vind het wel leuk om er af en toe eentje te kijken.

Heb je op je tv zo'n 'on-demand' gedeelte? Waar je een film kunt huren? Daar staan vaak redelijk nieuwe films tussen, en met ondertiteling.

De bioscoop is ook gezellig, maar wel een stuk duurder.

Groetjes
x
GEEN POPCORNTIME GEBRUIKEN!!! HET IS NIET MEER VEILIG (BOETES 1000€+)
Ik raad je showbox aan. Je kan films gelijk kijken met ondertiteling of ze downloaden. Hier is de link
http://showboxappdownload.com/ (zoek op google op hoe je apk moet downloaden als je het niet weet.)
En ondertitels zoek je op google en download je ze
Ik zou bobbymovie downloaden. Heeft ALLE films en veel ondertiteling ook Nederlands
Hey,

Er zijn vast wel gratis manieren om films te kijken maar als je zomaar dingen van het internet download loop je het risico op een virus of een boete met bijv. popcorntime.

Ik downloadde een tijd terug vaak dingen van the pirate bay maar ik kreeg toen uiteindelijk een virus waardoor ik niet meer bij mijn bestanden kon tenzij ik 3000 euro betaalde. Dat heb ik niet gedaan natuurlijk maar ik ben nu wel aan mijn foto's en andere bestanden kwijt. Eigenlijk kan ik alleen Netflix aanraden maar daar heb je blijkbaar alle films al van gezien. Misschien dat je nog bepaalde films/series op youtube kan vinden maar meestal is dit zonder ondertiteling of is de kwaliteit heel slecht.

Groetjes.
popcorn time kan (illegaal dus daarom raad ik je voor popcorn time vpn te downloaden) en gomovies punt to (ik schrijf het met punt omdat ik niet wil dat de servers dit bericht gaan blokkeren) eventuele losse ondertiteling kun je vinden op opensubtitels punt org

Showbox is veel beter en is (nu) nog niet ontdekt.
Popcorn time (maar wel op een VPN)
Reputatie 2
Badge +9
Ik vind het werkelijk waar zeer bijzonder om iemand te ontmoeten die alles op Netflix heeft gezien. Echt WAUW heb jij 3jaar achter me kaar films en series gekeken ofso, 3 jaar niet naar buiten geweest en 3 jaar niet na school... Ik vind het knap hoor, dat doe ik je niet na!!

Maar even serieus ja dvdtjes lenen is altijd wel een optie. En als je ouders een abbo hebben op tv, bij ziggo bijv. ( als dat überhaupt nog bestaat). Daar had je vroeger altijd HBO 1/2/3 op.

Ik denk dat het veiligste is als je gewoon een klein abonnementje neemt op betrouwbare sites. En daar zit popcorntime en wat hierboven staat niet bij. Je zou is kunnen kijken bij videoland? Is Nederlands dus zullen best wel wat NL films of ondertiteling bij staan.

Gr: Mr.S
Je vrienden hebben vast ook nog wat leuke oude rare films thuis liggen.
Geeft jullie een reden om lekker weer eens af te spreken en een film marathon te doen.
cine.to bedank me later
Reputatie 7
Badge +7
Hallo allemaal,

de sites die hier worden getipt door Bekertje69, TrapLover en Yir zijn zogeheten streaming sites. Wanneer je daar films streamt, dus gewoon kijkt, is het ( nu nog wel ) legaal. Maar zodra je de films gaat downloaden, is het illegaal.
Daarom noemen sommigen van jullie al dat je het beter via VPN kan doen.

Dit streaming- verhaal blijft een grijs gebied wat illegaliteit betreft. Bij de Kindertelefoon willen we illegale zaken niet promoten.
Het is dan veiliger om bijvoorbeeld de tips van Maii en Mr. S te volgen, zo kan je volledig legaal films kijken.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon
123movieshub.com, wel snel de reclames wegklikken anders is er een grote kans op virussen
Reputatie 2
Badge +9
@ JUSTINN. Je kunt dus zeggen dat de site niet bepaald betrouwbaar is? En virussen op je pc/ lp/ mobiel wordt je ook niet bepaald blij van toch?
@ JUSTINN. Je kunt dus zeggen dat de site niet bepaald betrouwbaar is? En virussen op je pc/ lp/ mobiel wordt je ook niet bepaald blij van toch?

Dat zou je kunnen zeggen, maar dat is niet per se nodig. Ik gebruik deze site nu een jaar en heb nog nooit een virus gehad. Maar ik weet niet of anderen dit hebben gehad. Ik zeg gewoon dat je de reclames moet wegklikken omdat je daar virussen van krijgt. Zo heb ik het geleerd. Ik zou eerder andere sites aanraden maar ik gebruik deze 🙂
De app Kodi op Google Play of de app Popcorn Time zijn wel goede apps ervoor.

Groetjes,

IKWILANONIEMZIJN
Badge
Popcorntime is een goeie wel illegaal gr ThunderIT
Hey AnnaEflje,

Ik kijk mijn veel films vaak op twee websites: HDOnline en Flenix. HDOnline is een website met heel veel films en series met hoge kwaliteit en ook Engelse ondertiteling (bij sommige films en series is dat niet maar soms kan je zelfs zelf een ondertiteling bestand toevoegen). Flenix is een site die alleen films heeft maar die zijn wel vaak heel erg nieuw met hoge kwaliteit (jammer genoeg kan je bij deze website geen ondertiteling hebben of toevoegen).

Hopelijk heb je er wat aan,

Groetjes Maarten.


Content iets aangepast, link was niet te controleren door De Kindertelefoon.

Je kan via netflix.

-Dr8gon99

Sommige films op popcorn time hebben ook Nederlandse ondertiteling zoals spirit away, is best een leuke film, echt een aanrader!

 

Hey, annaelfje

Ik beveel lookmovies.ag aan hier kun je bijna alle film en series kijken met meestal nederlandse ondertiteling. Ook kan ik watch32.is aan je moet soms ff vaak herladen om op de site te komen ook is er veel reclame maar je kunt wel fims en series hierop kijken.

xRishella

Reageer